//
کدخبر: ۲۴۴۹۱۱ //
با یک برد نساجی به جدول برمی گردد

مشکلی ندارم در پرسپولیس هم در این پست بازی کرده ام/در جدایی من از پرسپولیس همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد

حرف زدن و مصاحبه گرفتن از حسین ماهینی هم سخت است و هم راحت! راحت حرف می زند و به کلام مسلط است اما خیلی سخت تیتر می دهد یا کمتر اهل سروصدا و جنجال است؛ چه روزهایی که کاپیتان پرسپولیس بود و چه امروز!

مشکلی ندارم در پرسپولیس هم در این پست بازی کرده ام/در جدایی من از پرسپولیس همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

با حسین ماهینی پس از مدت ها گپ زدیم و از نساجی شروع کردیم و با نساجی هم صحبت‌مان به پایان رسید. این لالوها (!) هم مختصر گفت و گویی درباره پرسپولیس داشتیم که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید؛

 

* قبل از هر چیز از شرایط نساجی مازندران بگو؟ سه بازی، ۲ باخت و یک تساوی به معنای بحرانی بودن شرایط تیم شماست؟

ما دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم بازی هایمان برابر گل گهر سیرجان و پیکان را بردیم و 6 امتیاز خوب و شیرین کسب کردیم ولی در ادامه برابر سایپا و شاهین بوشهر شکست خوردیم و امتیاز از دست دادیم. به شخصه معتقدم می توانستیم در این دو دیدار هم بازنده نباشیم. برای دیدار با پارس جنوبی جم انگیزه زیادی داشتیم و می خواستیم درخانه برنده شویم اما شرایط جوی، باد و باران و زمین نامناسب کار را برای هردو تیم سخت کرد تا بازی مساوی تمام شود. شاید اگر هوا بارانی نمی شد یا زمین چمن مثل همیشه بود با برد این بازی را ترک می کردیم. درمورد بخش دوم پرسش شما هم باید بگویم نه شرایط ما بحرانی نیست هرچند مسئولان باشگاه و هواداران به حق انتظار بیشتری از ما داشته و دارند که انشالله تلاش می کنیم در دیدار آتی با کسب نتیجه ای خوب دل آنها را شاد و انتظارات را برآورده کنیم.

 

* پس از پایان این دیدار گمانه زنی هایی صورت پذیرفت و شایعاتی مبنی بر برکناری محمدرضا مهاجری منتشر شد. علی امیری مدیرعامل باشگاه اما در مصاحبه ای ضمن تکذیب این اخبار از مهاجری دفاع کرد و گفت که فصل را با او شروع کردیم و با او هم تمام می کنیم. نظرت درباره این تصمیم باشگاه چیست؟

ببینید من قبل از آمدن به تیم نساجی با آقا رضا (مهاجری) صحبت کردم و باید بگویم به دو دلیل این تیم را انتخاب کردم. اول شخص آقای مهاجری بود که در دوران جوانی و فکر می کنم 19 سالگی در استقلال اهواز ایشان مربی من بودند. خیلی در آن دوران برای من زحمت کشیدند و هرگز نمی توانستم فراموش کنم. آقا رضا دینی به گردن من داشتند که باید ادا می کردم و احساس کردم الان زمانش فرا رسیده است. عامل مهم دیگر هواداران عاشق و پرشور نساجی بودند که در ایران زبانزد خاص و عام هستند. خوشحالم که امروز در خدمت ایشان و هواداران دوست داشتنی نساجی هستم. به نظرم در دو، سه بازی اخیر که نتیجه نگرفتیم کمترین تقصیر متوجه آقای مهاجری بود و همه ما بازیکنان مقصر بودیم. وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد نمی توان همه تقصیرات را گردن یک نفر یا سرمربی انداخت. خدا را شکر ما مدیرعامل فوتبالی داریم و آقای امیری تدبیر به خرج داده و با انجام این مصاحبه نه تنها باعث دلگرمی سرمربی و کادرفنی شد بلکه به بچه ها و بازیکنان تیم هم امید و روحیه داد که باشگاه پشت تیم است و تحت هرشرایطی حمایت را فراموش نمی کند. این مصاحبه بسیار به جا و درست بود و مطمئن باشید به آینده تیم کمک شایانی خواهد کرد.

 

*به نظر تو مشکل نبردن و ناکامی های اخیر نساجی کادرفنی است یا بازیکنان یا عوامل دیگر؟

من فکر می کنم بعد از دو برد متوالی که برابر گل گهر سیرجان و پیکان داشتیم یک مقدار به قول فوتبالی ها شل کرده یا خیال کردیم همه چیز تمام شده است درحالی که این طور نیست. در فوتبال نمی توان گفت همه چیز تمام شده است. خیلی زود در بازی با پیکان و شاهین بوشهر مجازات شدیم. این قانون فوتبال است!

 

 

*برخی فوتبالی ها معتقدند مشکل تیم هایی نظیر نساجی فقط یک برد است. با یک برد همه چیز حل می شود و تیم، سرمربی و بازیکن به شرایط عادی بر می گردد. تو هم با چنین نظری موافقی؟

من هم با این نظر موافقم و معتقدم ما نه بحران داریم و نه بحران زده ایم. با یک برد همه چیز انشالله سرجای اول برگشته و به جدول برخواهیم گشت.

 

*هفته آینده در تبریز با ماشین سازی بازی دارید. آیا این بازی می تواند نساجی را به قول معروف به لیگ برگرداند؟

ما یک بازی سنگین در تبریز با تیم خوب ماشین سازی داریم. امیدوارم با توجه به اینکه بازی در زمین حریف انجام می شود بتوانیم با تمام وجود در زمین حاضر شده و یک نتیجه خوب بگیریم. ما می توانیم در این بازی سه امتیاز را از آن خود کنیم و به جدول برگردیم. هرچند بازی در تبریز و بردن واقعا آسان نیست اما عزم تیم ما جزم شده است.

 

*راستی چرا نساجی را انتخاب کردی؟ رنگ قرمز تو را رها نمی کند یا تو رنگ قرمز را؟

واقعیت اش را بخواهید بیشتر به خاطر هواداران پرشور نساجی و شخص آقای مهاجری بود و سوم اینکه تیم تهران تمرین می کرد و می خواستم به خاطر مسائل خانوادگی در تهران بمانم. رنگ قرمز هم به هرحال همیشه جزو اولویت های ماست و خوشحالم در نساجی مازندران توپ می زنم.

 

*در نساجی به عنوان مدافع مرکزی بازی می کنی در حالی که پست اصلی تو دفاع راست است. مشکلی نداری؟

نه، من مشکلی از این بابت ندارم چون در پرسپولیس و تیم های دیگر هم در پست دفاع وسط بازی کرده ام. ادعایی هم ندارم ولی در هر چهار نقطه و پست خط دفاعی می توانم بازی کنم و مشکل خاصی ندارم. اگر آقا رضا صلاح بداند حتی حاضرم هافبک دفاعی هم بازی کنم همان طور که در پرسپولیس بازی کردم.

 

*مدافع راست فعلی نساجی مازندران یک جوان ۲۱ ساله به اسم احسان قهاری است. درباره این جوان چه نظری داری؟

ما جوانان خوب و با استعدادی در نساجی داریم که یکی از آنها احسان قهاری است. بچه های دیگری مثل علی شجاعی، رضا دهقانی و رحمان جعفری را هم داریم. سعید کریمی یا نیما میرزازاد، امین رضایی، عرفان معصومی، باقرنیاری، امیرمحمد شیرخانی و ... هم هستند که می توانند با کسب تجربه بیشتر در فوتبال ایران پرآوازه شوند.

 

 

*بسیار خوب، نمی شود با حسین ماهینی حرف زد و صحبتی از پرسپولیس به میان نیاورد. بازی شارجه و پرسپولیس را تماشا کردی؟ تحلیل تو از این بازی چیست؟

مسلما بازی های پرسپولیس را تماشا می کنم و همیشه هم دوست دارم برنده شوند. با اغلب بچه ها رابطه ام را حفظ کردم و در تماس هستم. متأسفانه با اینکه پرسپولیس دو بار جلو افتاد دو بار گل خورد. من فکر می کردم وقتی دو بر یک بچه ها جلو افتادند می توانند بازی را حفظ کنند و برنده خارج شوند اما نشد. امیدوارم دربازی های آینده جبران کرده و باعث شادی و خوشحالی همه هواداران پرسپولیس شوند.

 

*به عنوان آخرین سئوال تو یکی از بازیکنان اخلاق مدار فوتبال کشورمان هستی. وقتی مجبور به جدایی شدی نه علیه یحیی گل محمدی حرف زدی و نه مدیران باشگاه و رفتاری بروز دادی که می تواند الگو باشد. تو بابت ۷ سال بازی در پرسپولیس از همه تشکر کردی و هیچ حاشیه ای به وجود نیاوردی. می خواستیم در همین ارتباط صحبت و توصیه ای به بازیکنان جوان تر داشته باشی؟

نیازی به گفتن من نبود. جدایی من از پرسپولیس را همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد و روز آخر نقل و انتقالات چه جوری از این تیم جدا شدم. هرچه می گفتم و بگویم توضیح واضحات است. همه مردم می دانند چه شد. نگاه من به آینده است و امروز را نمی بینم. از دوران جوانی همین طرز تفکر را داشتم و همواره به دور دست نگاه کرده و اهداف خودم را ترسیم می کردم. الان هم همین است. پرسپولیس باشگاه من است، ازبچگی و دوران کودکی هوادارش بودم و 7 سال با افتخار پیراهن این تیم را پوشیدم. حالا هم که جدا شدم هوادار این تیم می مانم و هرگز و هرگز بابت رفتن خودم برای تیم محبوبم حاشیه درست نکرده و نخواهم کرد. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما درحال حاضر تمام فکر، ذهن و تمرکز من روی تیم فعلی خودم نساجی مازندران است. تلاش می کنم خاطره خوبی از خودم برای هواداران پرشمار نساجی بسازم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان