//
کدخبر: ۲۳۳۸۷۲ //

بیشترین درآمد از دروازه پرسپولیس؛ یک بازی ۸۰۰ میلیون!

جدال برای قرار گرفتن درون دروازه پرسپولیس خیلی جدی‌تر از ۳ فصل گذشته است. آنقدر جدی که علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی را با چالشی غیرمنتظره روبرو کرده است.

بیشترین درآمد از دروازه پرسپولیس؛ یک بازی ۸۰۰ میلیون!
به گزارش فرتاک نیوز،

 حالا رادو یکی از ارکان اصلی پرسپولیس است و با بیرانوند برای قرار گرفتن درون دروازه رقابت می‌کند. پرسپولیس تقریباً هیچ‌یک از فصل‌های لیگ برتر را با دو دروازه‌بان آماده سپری نکرد و از زمانی که زوج بیرانوند و رادو به پرسپولیس آمدند، مسیر قهرمانی‌های متوالی هم هموار شد. در ادامه یادآوری خواهیم داشت از دروازه‌بان‌های پرسپولیس در طول تاریخ لیگ برتر...

داود فنایی: آن روز‌ها دروازه‌بان اول پرسپولیس بود، حتی در اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تأثیر داشت، اما هیچ‌وقت در تیم ملی گلر اول نبود.

فرشید کریمی: فرشید که به خاطر برادرش یعنی علی کریمی پرسپولیسی شده بود، گلر مورد اعتماد علی پروین نبود و روی نیمکت می‌نشست، اما برادر جادوگر تا لیگ پنجم صبر کرد و گلر اول پرسپولیس شد.

ساشا ایلیچ: ساشا متخصص گل خوردن روی شوت‌های از راه دور بود و خیلی‌ها می‌گفتند کم‌بینا است و توپ‌های راه دور را نمی‌بیند. ساشا فقط یک فصل در پرسپولیس ماند.

محمد محمدی: دروازه‌بان جوانی که در پرسپولیس رشد کرد، اما یاغی شد و به استقلال رفت. محمدی ۳ فصل برای پرسپولیس بازی کرد.

مهدی واعظی: دروازه‌بانی که از پیکان به پرسپولیس آمد و آنقدر ماند تا با این تیم بعد از ۳ سال در لیگ هفتم قهرمان لیگ برتر شد.

علیرضا حقیقی: با گرفتن پنالتی علی دایی مشهور شد، اما هیچ وقت در پرسپولیس گلر مورد اعتمادی نبود، اما در تیم ملی درخشید و به اروپا هم رفت.

حسن رودباریان: در سالی که ۴ دروازه‌بان برای قهرمانی پرسپولیس بازی کردند، حسن رودباریان هم که ملی‌پوش بود، نقش مهمی در قهرمانی سرخپوشان داشت.

میثاق معمارزاده: فقط دو هفته طول کشید تا مصدوم شود و بعد از مصدومیت انگار فوتبال بازی کردن را فراموش کرد. میثاق بیشتر دنبال سایه توپ می‌رفت تا خود توپ!

رحمان احمدی: رحمان به پرسپولیس آمد تا نقاط ضعف حقیقی و معمارزاده را پوشش دهد، اما بیش از یک فصل در جمع سرخپوشان نماند.

حسین هوشیار: گلری که با آمدنش باعث خوشحالی استقلالی‌ها شد، چون گل ۴۰ متری از حنیف عمران‌زاده خورده بود و در پرسپولیس هم نشان داد متخصص گل خوردن از راه دور است.

آسمیر آودوکیچ: یکی از دلایلی که بدانید پرسپولیس از حقیقی و معمارزاده و هوشیار همزمان ناراضی بود، آمدن آودوکیچ به پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیاست. گلری که ملقب به اسپایدرمن (مرد عنکبوتی) بود و شیرجه‌هایش زیر طاق دروازه در پرسپولیس نظیر نداشت.

نیلسون: گلر مورد علاقه علی دایی که به عقاب سیاه ملقب بود، بعد از ۲ فصل درخشش توسط حمید درخشان نیمکت‌نشین شد و از پرسپولیس رفت.

مسعود همامی: بیشترین درآمدزایی را از دروازه پرسپولیس کرد و برای یک بازی در لیگ برتر ۸۰۰ میلیون تومان پول گرفت.

سوشا مکانی: گلر خوبی که مسائل روحی و روانی او را به یک چوب خشک درون دروازه تبدیل می‌کرد و لیگ پانزدهم زوجش با محسن بنگر کار دست پرسپولیس داد. البته بیشتر از اتفاقات درون زمین شلوار باب‌اسفنجی سوشا بود که سرنوشت فوتبالش را تغییر داد و او را به اروپا برد.

مرتضی قدیمی‌پور: اخراج ایمان صادقی در جام حذفی فرصتی شد تا مرتضی قدیمی‌پور که نمی‌دانیم اصلاً کجا فوتبال بازی کرده بود و حالا کجا بازی می‌کند، درون دروازه پرسپولیس بایستد و با کم‌تجربگی‌اش تیم را از این جام، حذف کند.

ایمان صادقی: گلری که استقلالی بود، اما آمد تا سوشا را نیمکت‌نشین کند، اما آنقدر در پرسپولیس بد بود که سوشا با اشتباهاتش در آن تیم فیکس بازی می‌کرد.

بوژیدار رادوشویچ: در تمامی افتخارات اخیر پرسپولیس حضور داشته و با وجود بازی‌های کم و حقوق چند میلیاردی، بهترین نامزد نیمکت‌نشینی بیرانوند بوده و همیشه جای خالی بهترین دروازه‌بان آسیا را به خوبی پر کرده است.

علیرضا بیرانوند: بعد از احمدرضا عابدزاده، پرسپولیس دروازه‌بان ششدانگ نداشت، اما بیرانوند آمد تا هم جای عابدزاده را پر کند و هم پرسپولیس را علاوه بر ۳ قهرمانی در لیگ برتر تا فینال آسیا هم ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۸۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان