//
کدخبر: ۲۲۹۵۷۷ //

حلقه گمشده پرسپولیس میانه میدان بود/ کالدرون دست از تغییر بردارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی سرخپوشان در دیدار با ذوب آهن، گفت: برد در این مسابقه به عملکرد ایده آل هافبک‌های تیم مربوط می‌شود که توانستند مهاجمان را تغذیه کنند.

حلقه گمشده پرسپولیس میانه میدان بود/ کالدرون دست از تغییر بردارد
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر ابراهیمی ضمن اشاره به چگونگی پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان گفت: از همان ابتدای فصل در مصاحبه هایم بارها به مشکلات خط هافبک پرسپولیس اشاره کرده بودم، این تیم هافبک بازیساز نداشت تا بتواند توپ ها را از دفاع به حمله برساند.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: بشار رسن در ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن نقش کلیدی داشت. او به همراه سایر هافبک های تیم خیلی خوب توانستند توپ گیری کرده و بازی سازی کنند. حلقه گمشده پرسپولیس پیدا شد تا این تیم نمایش ایده آلی داشته باشد. ضمن اینکه کالدرون سرمربی تیم هم باید دست از تغییر ترکیب بردارد.

وی با اشاره به سه گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، افزود: علی علیپور بازیکن ایده آلی است که اگر تمرکز کند میتواند نقش کلیدی اش را ایفا کند. او و مهدی ترابی رفته رفته با یکدیگر هماهنگ تر از گذشته می شوند و این می تواند آینده خط حمله پرسپولیس را تضمین کند.

ابراهیمی درباره اوج گیری دوباره پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر افزود: فوتبال با هوادارش معنی زندگی پیدا می کند. وقتی اکثر هواداران فوتبالی از نتایج تیم محبوبشان راضی هستند یعنی فوتبال باشگاهی در ایران جذاب شده است. پیشرفت فوتبالی نیز در گرو ایجاد تغییرات مهم برای ساختار فنی استقلال و پرسپولیس است. فکر می کنم جنگ سنتی دو تیم تا آخر فصل ادامه داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان