//
کدخبر: ۲۲۸۵۰۷ //

اسماعیلی: جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

معراج اسماعیلی، دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، پاسخ اعتماد علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم را بدهد.

اسماعیلی: جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

معراج اسماعیلی با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر است. متأسفانه در این فصل آن‌طور که خودمان انتظار داشتیم، نتیجه نگرفتیم، ولی در این چند بازی شرایط بهتر شده و تیم ما نتایج خوبی گرفته است. جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست و قطعاً تیم ما در هفته‌های آینده به بالای جدول خواهد رسید.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دیدار بعدش تیمش در لیگ برتر که برابر پرسپولیس خواهد بود، اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، هر چند پرسپولیس نسبت به دو سه فصل گذشته کمی اُفت کرده است، ولی آنها تیمی قابل احترام و بزرگ هستند. ما در خانه بازی می‌کنیم و هدفی جز برد نداریم. اگر بدشانس نباشیم پرسپولیس را شکست خواهیم داد. امیدوارم این بازی را ببریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

اسماعیلی که در حال حاضر تبدیل به دروازه‌بان ثابت تیم ذوب‌آهن شده است، در این مورد تصریح کرد: باید از اعتماد آقای منصوریان و اعضای کادر فنی تشکر کنم. امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی به ویژه علی آقا را بدهم. من در چهار بازی درون دروازه قرار گرفتم و خوشبختانه در سه بازی با همت بازیکنان گل نخوردیم. امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان