//
کدخبر: ۱۹۸۲۵۲ //

چرایی لغو نشست خبری سرمربی جدید پرسپولیس؟!

نشست خبری گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس و مراسم عقد قرارداد با این مربی از سوی باشگاه پرسپولیس لغو و دلیل اصلی این مساله از سوی باشگاه اعلام نشد.

چرایی لغو نشست خبری سرمربی جدید پرسپولیس؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس به مشکل بزرگ بین طرفین تبدیل شده و هیچکدام نمی‌خواهند با ضرر مالی مواجه شوند.

برانکو که خواهان فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه پرسپولیس بود تا این لحظه در این راه ناموفق بوده و برای انجام این موضوع باید از بخشی از قرارداد خود چشم پوشی کند. در همین راستا این مربی که با الاهلی عربستان به توافق رسیده و حتی در تمرینات آن‌ها نیز شرکت می‌کند، هنوز به صورت رسمی قرارداد خود را با این تیم عربستانی به امضا نرسانده است.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز با گابریل کالدرون به توافق رسیدند و قرار بود فردا با حضور رسانه‌ها قرارداد رسمی نیز به امضا برسد.

پس از معرفی کالدرون به بازیکنان پرسپولیس خبری عجیب در سایت رسمی باشگاه مبنی بر لغو نشست خبری فردا درج شد که بسیاری از هواداران این تیم تصور کردند توافقات لازم میان مدیران باشگاه و کالدرون ایجاد نشده است.

اما دلیل اصلی لغو نشست خبری، عدم توافق میان کالدرون و مدیران پرسپولیس نبود بلکه مدیران پرسپولیس نخواستند تا پیش از عقد قرارداد برانکو با الاهلی؛ قرارداد کالدرون را به صورت رسمی ثبت کنند. زیرا هر طرف قرارداد که زودتر قرارداد جدید خود را امضا کنند، بازنده این ماجرا خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان