//
کدخبر: ۱۹۶۴۴۵ //

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ با بازگشت احمدزاده بشار رسن رفتنی شد

بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس با جدایی هافبک عراقی این تیم همراه خواهد شد.

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ با بازگشت احمدزاده بشار رسن رفتنی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس در حالی فرشاد احمدزاده را به خدمت گرفت که برانکو ایوانکوویچ در پست او ماندن بشار رسن را در اولویت قرار داده بود و در واقع مسئولان این باشگاه به دنبال گزینه دوم رفتند. از آنجا که قرارداد بشار به دلار بوده و باشگاه پرسپولیس با مشکلات ارزی مواجه است قابل پیش‌بینی بود که این باشگاه قید هافبک عراقی خود را زده و به گزینه‌های داخلی فکر کند.

مهدی طارمی دیگر بازیکنی است که احتمال بازگشت او به پرسپولیس زیاد است. از آنجا که علی علیپور قصد ندارد فرصت رفتن به فوتبال اروپا را از دست دهد و باشگاه زولته با پیشنهاد 700 هزار دلاری خواهان جذب او است، جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان را باید تقریبا قطعی دانست. از طرفی مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد خواهان چندانی در فوتبال اروپا ندارد و شانس او برای بازگشت به جمع سرخپوشان زیاد است.

دیگر بازیکنی که احتمالا او هم به پرسپولیس باز خواهد گشت صادق محرمی است. بازیکنی که نتوانست در دیناموزاگرب جایگاه ثابتی برای خود پیدا کند و چنانچه پیشنهاد اروپایی دیگری به دستش نرسد به پرسپولیس برمی‌گردد. با بازگشت او حسین ماهینی در فصل آینده به عنوان دفاع میانی برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند نیز شانس اینکه در فصل نقل و انتقالات راهی فوتبال اروپا شود را دارد و با رفتن او امیر عابدزاده یکی از گزینه‌های جدی برای حضور در پرسپولیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان