//
کدخبر: ۱۹۱۰۵۱ //

واکنش مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حواشی بلیت‌فروشی

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حواشی بلیت‌فروشی بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان واکنش نشان داد.

واکنش مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حواشی بلیت‌فروشی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خبیری در خصوص اتفاقاتی که برای فروش بلیت بازی امشب پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان رخ داده، گفت: واقعاً باعث تأسف است که این گونه بلیت‌فروشی انجام می‌شود و اتفاقاتی که رخ داده نشان داد که مسئولان باشگاه سپاهان و مسئولان هیأت فوتبال این استان حتی از انجام یک کار معمولی مثل فروش بلیت‌ هم ناتوان و عاجز هستند. محل بلیت‌فروشی هواداران پرسپولیس کاملاً مشخص بود اما به بدترین شکل با آنها برخورد شد. به ما خبر رسید که بلیت‌های 5 هزار تومانی را به هواداران پرسپولیس 10 هزار تومان فروختند اما با پیگیری‌های آقایان عرب و فتاحی قیمت بلیت‌ها کاهش پیدا کرد و هواداران پرسپولیس هم بلیت‌های 5 هزار تومانی تهیه کردند. 

وی ادامه داد: فیلم‌هایی در فضای مجازی دست به دست شده مبنی بر اینکه هواداران سپاهان با گاز اشک‌‌آور به هواداران پرسپولیس حمله‌ور شدند و آنها را اذیت کردند که باید برای این نحوه از مدیریت مسئولان باشگاه سپاهان و هیأت فوتبال استان اصفهان متأسف بود. تنها دلخوشی ما در این شرایط سخت همکاری شورای تأمین استان، یگان ویژه و زحمت‌کشان نیروی انتظامی است که آنجا حضور دارند و تلاش می‌کنند تا شرایط بهبود پیدا کند. این رسم میهمان‌نوازی نیست که هواداران از راه دور و نزدیک بیایند و بعد برای تهیه بلیت بازی این برخوردها با آنها انجام شود. 

خبیری افزود: باید از شورای تأمین استان و یگان ویژه ممنون باشیم که پیش‌بینی این شرایط را می‌کردند و محل جداگانه‌ای را برای هواداران پرسپولیس جهت تهیه بلیت فراهم کردند اما متأسفانه مسئولان باشگاه سپاهان و هیأت فوتبال اصفهان خیلی خوب این مسأله را مدیریت نکردند و با تلاش‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس و آقای فتاحی به دنبال رفع مشکل هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان