//
کدخبر: ۱۷۲۵۴۵ //

نگران پرسپولیس نباشید!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه به آینده این تیم امیدوار است، گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس همچنان باید مبارزه کنند تا به فرم ایده آل برسند.

نگران پرسپولیس نباشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی محرمی در خصوص تساوی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیمی که به آزادی می‌آید تا مقابل پرسپولیس بازی کند خودش را برای یک روز خیلی سخت آماده می‌کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس نتوانست از قدرت همیشگی خودش در این بازی استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکن جدید نیاز به زمان دارد اما هنوز در پرسپولیس این مشکل وجود دارد. هروقت انتقادی می‌شود برخی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما من حرفم را می زنم. بازیکنان جدید پرسپولیس باید تلاش و مبارزه بیشتری کنند تا بتوانند در ترکیب تیمی هم خوب ظاهر شوند. نفرات جدید پرسپولیس از لحاظ فردی بازیکنان کارنامه داری هستند اما باید در قالب تاکتیک تیمی هم مفید باشند.

وی درباره کار سخت پرسپولیس در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر و الاهلی عربستان تصریح کرد: پرسپولیس توانایی بردن آنها را دارد. مهره‌هایی که این تیم دارد می‌توانند در بازی‌های بعدی، کار را به نفع پرسپولیس درآورند. این تیم مطمئناً در ادامه بازی‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جای نگرانی نیست.

محرمی درباره بازی‌های فشرده پرسپولیس نیز افزود: من نمی دانم اقایان با چه تفکری این برنامه فشرده را برای پرسپولیس در نظر گرفته اند. وقتی هم می‌خواهند برنامه‌های خود را مقایسه کنند با لیگ برتر انگلیس قیاس می‌کنند. امکانات تمام تیم‌های ما در حد یکی از باشگاه‌های اروپایی هم نیست. باید برنامه ریزی ها به نفع تیم نمایندگان باشگاه‌ها در آسیا باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان