//
کدخبر: ۱۵۲۱۱۸ //

لج بازی کی روش با برانکو ادامه دارد؟! ؛ سهم ملی‌پوشان پرسپولیس از جام ملت‌ها احتمالا کمتر می شود!

در مورد علیرضا بیرانوند می‌توانیم با اطمینان به این پرسش پاسخ بدهیم بیرانوند گلر پرسپولیس خیلی وقت است جای پای خود را در دروازه‌ی تیم‌ملی محکم کرده است اما شانس حضور نوراللهی در تیم ملی فقط ۵۰ درصد است.

لج بازی کی روش با برانکو ادامه دارد؟! ؛ سهم ملی‌پوشان پرسپولیس از جام ملت‌ها احتمالا کمتر می شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

بیرانوند گلر پرسپولیس  خیلی وقت است جای پای خود را در دروازه‌ی تیم‌ملی محکم کرده و از همین حالا می‌توانیم به حضور صددرصدی‌اش در جام ملت‌ها رای بدهیم که دلیلش، عملکرد درخشان او در جام جهانی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان است. نوراللهی اما در خوشبینانه‌ترین حالت، ۵۰درصد شانس بازی دارد. بعید است کی‌روش او را به امارات نبرد اما او از حضورش در ترکیب اصلی تیم‌ملی مطمئن نخواهد بود. وضعیت علیپور اما بدتر است چرا که همه خط خوردنش پیش از جام‌ ملت‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند. البته که نمی‌توان از این بابت مطمئن بود و آقای گل پرسپولیس که حقش بود زودتر از اینها به تیم‌ملی دعوت شود، فعلا باید به حضور در فهرست ۲۴ نفره امیدوار باشد تا بعد برسد به ترکیب اصلی که دور از ذهن به نظر می‌رسد.

آخرش همانی شد که پیش‌بینی کرده بودیم. درخشش ستاره‌های پرسپولیس چشم سرمربی تیم‌ملی را نگرفت و همه پشت خط ماندند. البته کی‌روش با دعوت از علی علیپور شگفت‌زده‌مان کرد اما این بار هم شجاع و کمال و حتی عالیشاه را نادیده گرفت. حال آنکه همین بازیکن یعنی امید عالیشاه تا اینجای فصل بهترین پاسور لیگ بوده.

کمال کامیابی‌نیا هم که تا همین یک سال پیش با حضور در اردوها و تجربه چند بازی ملی یکی از بازیکنان مورد تایید کی‌روش بود، در نهایت رقابت را به امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی و حالا احمد عبدالله‌زاده باخت و جام ملت‌ها را هم جام جهانی از دست داد. حال آنکه کتف آسیب‌دیده‌اش را به خاطر حفظ پیراهن تیم‌ملی جراحی نکرده بود.

داستان شجاع خلیل‌زاده و تیم‌ملی هم که دیگر نیازی به تکرار ندارد. او از پنج سال پیش پشت خطِ مصاحبه‌ای مانده که علیه مربیان تیم‌ملی انجام داده بود و سرنوشتش همانی است که چندی پیش برای سیدجلال رقم خورد. ات پیش از جام جهانی ۲۰۱۴، شجاع یکی از بازیکنان محبوب و منتخب کی‌روش بود اما وقتی پای پرواز به برزیل خط خورد، به تندی علیه سرمربی تیم‌ملی مصاحبه کرد و از آن روز، دیگر رنگ تیم‌ملی را ندیده است.

حال آنکه پیشرفت فنی‌اش به ویژه در دو سال اخیر کاملا چشمگیر بوده و در یک انتخاب منصفانه، می‌توانست پیراهن تیم‌ملی را بپوشد و به جام ملت‌ها برود. حالا اما او هم باید مثل کمال و عالیشاه فکر تیم‌ملی را از سر بیرون کند و تمرکزش را بگذارد روی پرسپولیس. همین تیمی که تعداد ملی‌پوشانش بیشتر شده اما آیا هر سه بازیکن دعوت شده به اردو، به یک اندازه شانس بازی کردن دارند؟ یا اصلا شانسی دارند برای سفر به جام ملت‌ها؟

در مورد علیرضا بیرانوند می‌توانیم با اطمینان به این پرسش پاسخ بدهیم. او خیلی وقت است جای پای خود را در دروازه‌ی تیم‌ملی محکم کرده و حتی حضور امیر عابدزاده و حسین حسینی در دو بازی تدارکاتی اخیر نمی‌تواند جایگاهش را به خطر بیندازد. همان‌طور که رشید مظاهری در این چند سال نتوانست پیراهن شماره یک تیم‌‌ملی را از او بگیرد و بعید است که پیام نیازمند تازه‌وارد هم از پس چنین رقابتی بربیاید. پس از همین حالا می‌توانیم به حضور صددرصدی بیرانوند در بازی‌های جام ملت‌ها رای بدهیم که دلیلش، عملکرد درخشان او در جام جهانی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.

احمد نوراللهی اما در خوشبینانه‌ترین حالت، ۵۰درصد شانس بازی دارد. بعید است کی‌روش او را به امارات نبرد اما او از حضورش در ترکیب اصلی تیم‌ملی نمی‌‌تواند مطمئن باشد. وضعیت علیپور اما از این هم بدتر است چرا که همه خط خوردنش پیش از جام‌ ملت‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند. البته که نمی‌توان از این بابت مطمئن بود و آقای گل پرسپولیس که حقش بود زودتر از اینها به تیم‌ملی دعوت شود، فعلا باید به حضور در فهرست ۲۴ نفره امیدوار باشد تا بعد برسد به ترکیب اصلی که دور از ذهن به نظر می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان