//
کدخبر: ۱۴۸۷۶۸ //

واکنش پرسپولیس به پیشنهادهای جذاب برای گادوین منشا

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها، درخشش خوبی در پرسپولیس داشته و به همین خاطر چند تیم عربی به دنبال جذب او هستند.

واکنش پرسپولیس به پیشنهادهای جذاب برای گادوین منشا
به گزارش فرتاک نیوز،

برای گادوین منشا از سه باشگاه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس پیشنهاد همکاری رسیده و رقم پیشنهادات در حدی است که این مهاجم نیجریه ای به راحتی می تواند با فعال سازی بند فسخ قراردادش، پرسپولیس را در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل رها کرده و دنبال سرنوشت جدیدی باشد.

با این حال شنیدیم مدیران باشگاه، راه راحت تر برای جدایی این بازیکن را مسدود کردند. طبق قانون فیفا، بازیکنان خارجی در کشورهای مختلف، در صورتی که ۳ ماه از زمان امضای قرارداد، پول دریافت نکنند، می توانند بدون هیچ شرطی، قرارداد خود را فسخ کرده و علیه آن باشگاه ها اعاده شکایت کنند.

درست چند روز مانده به شروع سفر پرسپولیس به ژاپن برای بازی رفت با کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس بخش بزرگی از مطالبات گادوین منشا را پرداخت کرد تا این بازیکن به صورت قانونی نتواند به راحتی از باشگاه جدا شود. حالا تنها راه جدایی او برای رسیدن به باشگاه های قطر، امارات و عربستان این است که پول ۸۰۰ هزار دلاری فسخ قراردادش را پرداخت کند.

در غیر این صورت، منشا تا پایان فصل و پایان زمان قراردادش در پرسپولیس ماندنی است. البته منشا شهریورماه گفته بود تحت هیچ قیمتی حاضر نیست شرایط خود را به خطر انداخته و پرسپولیس را ترک کند چون این کار به ضررش تمام می شود. حالا او تا پایان فصل برای جدایی زمان دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان