//
کدخبر: ۱۴۱۷۴۳ //
پیروزی دشوار کهکشانی ها؛

رئال ۲ - ۰ وایادولید؛ آفتاب به مادرید باز می گردد

رئال مادرید در دیداری دشوار و در شبی که خوش شانس بود با 2 گل وایادولید را مغلوب کرد.

رئال 2 - 0 وایادولید؛ آفتاب به مادرید باز می گردد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید در دیدار مقابل وایادولید تا اواخر بازی نمایش خوبی ارائه نداد و حتی 2 بار دیرک دروازه کورتوا هم به لرزه درآمد اما یک گل به خودی و یک پنالتی از سوی راموس، اولین پیروزی لالیگایی سولاری را رقم زد.

رئال مادرید در همان ابتدای بازی می توانست توسط بنزما به گل برسد اما ضربه زمینی مهاجم فرانسوی روی پاس عمقی مارکو آسنسیو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

رئال 2 - 0 وایادولید؛ آفتاب به مادرید باز می گردد

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 11 و روی ارسال رگیلون، گرت بیل در مقابل دروازه صاحب فرصت شد اما ضربه او در اختیار ماسیپ قرار گرفت.

5 دقیقه یک بار دیگر رگیلون با ارسال خود رئال مادرید را صاحب موقعیت کرد اما این بار هم دروازه بان وایادولید عکس العمل مناسبی برابر ضربه سر بنزما نشان داد.

در دقیقه 30 و روی ارسال تونی کروس از روی نقطه کرنر، کاسمیرو شانس خود را برای گلزنی با ضربه سر امتحان کرد اما ماسیپ کار دشواری برای مهار این ضربه نداشت.

در دقیقه 33 اولین فرصت برای وایادولید ایجاد شد اما ضربه آنتونیو از درون محوطه از بالای دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول و این بار روی ارسال آسنسیو، گرت بیل می توانست قفل دروازه وایادولید را بگشاید اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

رئال 2 - 0 وایادولید؛ آفتاب به مادرید باز می گردد

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست با ضربه سر کاسمیرو در دهانه دروازه به گل برسد اما مدافعان وایادولید دروازه را نجات دادند.

در دقیقه 55 کریم بنزما تا آستانه باز کردن دروازه مهمان پیش رفت اما ضربه او نیز به مدافعان وایادولید برخورد کرد.

اما لحظاتی بعد وایادولید تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت اما ضربه فوق العاده آلکاراز از پشت محوطه با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه کورتوا برخورد کرد.

در دقیقه 60 تونی ویلا با نفوذ به محوطه جریمه رئال مادرید می توانست گل اول را به ثمر برساند اما کورتوا در 2 مرحله ضربه زمینی او را مهار کرد.

6 دقیقه بعد وایادولید دوباره تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت اما این بار ضربه دیدنی تونی ویلا به دیرک دروازه کورتوا برخورد کرد.

رئال 2 - 0 وایادولید؛ آفتاب به مادرید باز می گردد

در ادامه رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در ارسال پاس های آخر ناموفق بود و نمی توانست خطر خاصی روی دروازه وایادولید ایجاد کند.

اما در دقیقه 81 به گل رسید. وینیسیوس جونیور در عرض حرکت کرده و به سمت دروازه وایادولید شلیک کرد که ضربه او با خوش شانسی و بعد از برخورد با اولیواس وارد دروازه شد تا رئال با گل به خودی از وایادولید پیش افتد.

اما در دقیقه 87 و با متوقف شدن بنزما، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد و سرخیو راموس موفق شد با یک ضربه چیپ دروازه وایادولید را باز کند تا رئال مادرید 0-2 وایادولید را مغلوب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان