//
کدخبر: ۱۲۸۶۹۲ //

پرسپولیسی ها خوشحال باشند ؛ رسن در پرسپولیس ماندنی شد

طبق ادعای باشگاه پرسپولیس تهران، بشار رسن به صورت شفاهی با باشگاه پرسپولیس تهران به توافق رسیده است و حالا پس از پیروزی پرپسولیس در برابر الدحیل قرارداد رسن با پرسپولیس امضا می شود.

پرسپولیسی ها خوشحال باشند ؛ رسن در پرسپولیس ماندنی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اصرارهای باشگاه پرسپولیس، بشار رسن هنوز به امضای قرارداد جدید تن نداده چرا که تنها شرطش را هنوز اجرا نکرده اند.

منظور، همان طلب ۲۵ هزار دلاری فصل پیش است که هافبک عراقی پرداخت آن را از باشگاه طلب کرده و گفته بود بعد از تسویه حساب، می نشیند پای میز مذاکره. پرسپولیس اما چاره ای نداشت جز اینکه ابتدا با راضی کردن طلبکاران قدیمی اش خطر حذف از آسیا را از سر خود کم کند و گفتند از آن پرداخت ۲۰ درصدی به بازیکنان فعلی هم هیچکدام از خارجی ها سهمی نداشته اند.

برای همین از سکوت بشار رسن این طور برداشت شد که نه تنها آن ۲۰ درصد، بلکه ۲۵ هزار دلار باقیمانده از قرارداد فصل پیش را هم دریافت کرده که بر خلاف هم تیمی هایش اعتراضی ندارد و به مذاکره برای تمدید قرارداد هم راضی شده.

پرسپولیسی ها ادعا کرده اند که مذاکرات ابتدایی را به صورت شفاهی با این بازیکن عراقی انجام داده و امضای قرارداد را گذاشته اند برای بعد از بازی با الدحیل.

حالا با‌ صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید دید که آیا رسن با پرسپولیس به طور قطعی تمدید می کند یا نه ؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان