//
کدخبر: ۱۸۰۶۰۷ //

برانکو نگران ۳ مهره کلیدی تیم!

سرمربی پرسپولیس بیشتر از هر چیز نگران مصدومیت احتمالی ۳ بازیکن خود است که کلیدی محسوب می‌شوند و جانشین ندارند.

برانکو نگران 3 مهره کلیدی تیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو در مصاحبه‌های خودش همواره روی یک موضوع تأکید می‌کند و آن هم فشردگی مسابقات پرسپولیس است. مرد کروات بیشتر از هر چیز نگران است که مهره‌های کلیدی تیمش مصدوم نشوند. یکی از دلایلی هم که او در دیدار اخیر تیمش برابر سایپا به مهدی ترابی و مهدی شیری استراحت داد همین ترس از آسیب‌دیدگی احتمالی بود.

البته پس از پارگی رباط صلیبی محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی و محمد انصاری که ناشی از فشردگی مسابقات پرسپولیس و کمبود بازیکن در این تیم بود باید به برانکو حق داد. البته شنیدیم سرمربی پرسپولیس بیشتر از هر چیز نگران مصدومیت احتمالی ۳ بازیکن خود است که کلیدی محسوب می‌شوند و جانشین ندارند.

۱- سیدجلال حسینی (کاپیتان)

سیدجلال حسینی باتجربه‌ترین بازیکن کنونی پرسپولیس است. از توانایی‌های این مدافع کلیدی همین بس که از زمان بازگشت او به پرسپولیس (ابتدای لیگ شانزدهم) این تیم توانسته دو بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود. نقش اساسی سیدجلال حسینی نظم دادن به خط دفاعی منسجم پرسپولیس است. برانکو هم خوب این موضوع را می‌داند و معمولاً سعی می‌کند روز بعد از مسابقات سنگین به کاپیتان خود استراحت بدهد. سیدجلال یک لیدر واقعی برای تیم پرسپولیس هم محسوب می‌شود که بقیه بازیکنان از او حرف‌شنوی دارند. برانکو هم بار‌ها عنوان کرده که او عصای دستش در زمین است که مثل یک مربی عمل می‌کند.

۲- علی علیپور (آقای گل لیگ برتر)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هم‌اکنون در لیگ هجدهم نیز صدرنشین جدول گلزنان است. او نه تنها گل‌های حساسی در لیگ برتر و آسیا برای پرسپولیس به ثمر رسانده بلکه مهاجمی زحمتکش و دونده هم به شمار می‌رود. علی علیپور یکی از عناصر اصلی و کلیدی پرسپولیس در تاکتیک پرسینگ به شمار می‌رود. مهاجمی که دوندگی بی‌امان دارد و می‌تواند جلوی بازیسازی حریفان پرسپولیس از خط دفاعی را بگیرد. پرسپولیس با وجود خرید ماریو بودیمیر از کمبود بازیکن در خط حمله رنج می‌برد و شاید نگرانی برانکو بابت مصدومیت احتمالی علی علیپور بیجا نباشد، چون جایگزین ندارد.

۳- مهدی ترابی (ستاره تازه‌وارد)

مهدی ترابی را می‌توان جدیدترین ستاره پرسپولیس خواند. بازی با سایپا نشان داد که او می‌تواند نقش اول را در فاز تهاجمی پرسپولیس بازی کند. قدرت دریبلینگ بالا به همراه سرعت و درک تاکتیکی، او را به مهره کلیدی برانکو تبدیل کرده است. چه بسا یکی از دلایلی که برانکو تصمیم گرفت مهدی ترابی را برابر سایپا روی نیمکت بنشاند همین ترس از مصدومیت ناشی از فشردگی مسابقات بوده باشد. شماره ۹ شورانگیزترین فوتبالیست کنونی پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان