//
کدخبر: ۱۱۵۹۳۷ //

لیگ برتر فوتبال / پرسپولیس با شکست فولاد صدرنشین شد/ سه گل و سه امتیاز با درخشش «سیا»

پرسپولیس با برتری مقابل فولاد خوزستان موفق شد به دومین پیروزی خود در این فصل برسد و صدرنشین شود.

 لیگ برتر فوتبال / پرسپولیس با شکست فولاد صدرنشین شد/ سه گل و سه امتیاز با درخشش «سیا»
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد. سیامک نعمتی در دقایق 20 و 75 و گادوین منشا در دقیقه 65 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. سینا مریدی بازیکن فولاد در دقیقه 50 اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: رادوشوویچ، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (آدام همتی - 86)، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (گادوین منشا - 14)، سیامک نعمتی و علی علیپور.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، سینا مریدی، پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری (مهدی زبیدی - 78)، فرشاد سالاروند، رضا میرزایی (صابر حردانی - 59)، سروش رفیعی (سیلوا تارتا - 70)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا.

نیمه اول

دقیقه 5: امید عالیشاه از سمت چپ ارسال دقیق و خطرناکی روی دروازه فولاد داشت که ضربه علیپور را احسان مرادیان از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 6: سیامک نعمتی در موقعیت تک به تک با احسان مرادیان قرار گرفت که ترجیح داد به جای اقدام برای گلزنی به علیپور پاس بدهد که مدافعان فولاد مقابل پاس او را گرفتند.

دقیقه 20: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او مقابل دست دروازه‌بان به زمین برخورد کرد و وارد دروازه فولاد شد.

دقیقه 23: داور مسابقه با کارت زرد خود، سینا مریدی را جریمه کرد.

دقیقه 28: پرسپولیسی‌ها در یک حرکت تیمی توسط علیپور در موقعیت گل قرار گرفتند که ضربه این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 34: پاس گادوین منشا برای بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیسی‌ها را در موقعیت تک به تک قرار داد که رسن قصد داشت با ضربه چیپ دروازه مرادیان را باز کند اما توپ به تیر دروازه فولاد برخورد کرد و توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه 1+45: ارسال روی دروازه فولاد با ضربه سر خطرناک پرسپولیسی‌ها همراه بود که توپ با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 50: سینا مریدی با تکل روی پای سیامک نعمتی کارت زرد دوم خود را در این بازی دریافت کرد تا اخراج شود و زمین را ترک کند.

دقیقه 65: پاس رو به عقب علی علیپور با ضربه منشا مهاجم سیه چرده پرسپولیس به زیر طاق دروازه فولاد برخورد کرد و به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 72: ارسال کرنر روی دروازه فولاد با ضربه سر گادوین منشا همراه بود که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 75: سیامک نعمتی در عرض محوطه جریمه حرکت کرد و شوتی را به سمت دروازه فولاد شلیک کرد تا گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 82: شوت از راه دور زبیدی را رادوشوویچ دفع کرد که روی توپ برگشتی پریرا نتوانست کاری از پیش ببرد و ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 86: پریرا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس با این پیروزی دومین پیروزی خود را در هفته دوم لیگ کسب کرد و به عنوان تنها تیم شش امتیازی لیگ، صدرنشین شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان