//
کدخبر: ۷۱۸۸۴ //

آخرین نوسانات قیمت سکه در بازار

بررسی ماهانه قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی نشان دهنده افزایش 96 هزار تومانی سکه بهار آزادی و افزایش 124 هزار تومانی سکه طرح امامی طی مدت دی ماه بوده است.


آخرین نوسانات  قیمت سکه در بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

 روند کلی سکه بهار آزادی در دی ماه صعودی بوده است.

این سکه دی را با رقم یک میلیون و 370 هزار تومان آغاز کرد، در ده روز ابتدایی با در پیش گرفتن روند صعودی وارد بازه یک میلیون و 400 هزار تومان شد به گونه ای که در دهمین روز از دی ماه به رقم یک میلیون و 423 هزار تومان رسید.

 

سکه بهار آزادی تا سیزدهم دی با ادامه روند صعودی به اوج قیمت خود یعنی یک میلیون و 476 هزار تومان رسید، پس از آن تا نوزدهم دی با افت قیمت به رقم یک میلیون و 436 هزار تومان بازگشت و پس از آن تا پایان ماه روند صعودی به خود گرفت.

 

 سکه بهار آزادی دی ماه را با رقم یک میلیون و 466 هزار تومان به پایان رساند.

 اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه نشان دهنده افزایش 96 هزار تومانی سکه بهار آزادی در بازار بوده است.

بررسی قیمت سکه امامی در دی ماه نشان از سیر صعودی قیمت آن علی رغم نوسان قیمت متعدد این سکه در بازار بوده است.

 

سکه امامی دی ماه را با قیمت یک میلیون و 395 هزار و 500 تومان آغاز کرد، در پنجمین روز از ماه وارد کانال یک میلیون و 404 هزار و 300 تومان رسید، پس از آن  تا تاریخ سیزدهم دی ماه هر روز با جهش قیمت مواجه بود به گونه ای که در تاریخ نهم دی ماه به رقم یک میلیون و 443 هزار و 400 تومان، دهم دی ماه به رقم یک میلیون و 450 هزار تومان، یازدهم یک میلیون و 489 هزار تومان، روز پس از آن یک میلیون و 490 هزار و 750 تومان و سیزدهم دی ماه به رقم یک میلیون و 503 هزار تومان به فروش رسید.

 

پس از آن تا تاریخ بیست و یکم دی ماه قیمت سکه امامی افت قیمت کرد و به کانال یک میلیون و 460 تا یک میلیون و 490 هزار تومان بازگشت.

 

ارزش سکه در تاریخ بیست و سوم دی ماه مجددا به ارزش یک میلیون و 501 هزار و 500 تومان بازگشت، سه روز پس از آن با افت قیمت در محدود یک میلیون و 490 هزار تومان حرکت کرد و سه روز پایانی ماه رشد قیمت را در پیش گرفت و در نهایت دی ماه را با رقم یک میلیون و 519 هزار و 500 تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از ماه نشان دهنده افزایش 124 هزار تومانی سکه امامی در بازار بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان