تاریخ انتشار: 1397/08/24 18:08
کد خبر: 121694

عکس | فرانسوی ها از حضور قدوس در تهران خبردادند!

رسانه های فرانسه با پوشش اخبار دعوت دوباره ستاره دوملیتی به اردوی تیم ملی ایران از سفر این بازیکن به تهران خبر دادند.

پنج بازیکن شاغل در باشگاه آمیان در فیفادی های نوامبر به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که از این جمع جدایی سامان قدوس و حضور در اردوی تیم ملی ایران بیشتر از همه بازتاب داشت. ستاره ایرانی به عنوان یکی از بهترین های آمیان در سه ماه گذشته بعد از دوبار کسب عنوان بازیکن ماه باشگاه سازنده تک گل پیروزی بخش این تیم مقابل تولوز بود تا باز هم توانایی های خود را به رخ بکشد.

سایت le11amienois امروز در گزارشی از ترک اردوی آمیان و حضور سامان قدوس در تهران برای همراهی شاگردان کارلوس کی روش خبر داد غافل از این ستاره دو ملیتی ایران بنا به دلایلی وارد کشور نشده و قرار است در دوحه به جمع سایر ملی پوشان اضافه شود.

این سایت معتبر نوشت:« قدوس یکی از آن بازیکنانی است که کی روش امید زیادی به درخشش او در جام ملت های آسیا 2019 دوخته است. همچون اردوهای قبلی سامان راهی تهران شده تا خودش را برای بازی های تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا آماده کند».

این سایت با اشاره به این که کریستوف پلیسیر باید در روزهای ابتدایی سال نو میلادی قید ستاره ایرانی خود را بزند مدعی شد در مدت یک ماه حضور قدوس در جام ملت های آسیا مسلما آمیان جای خالی بهترین ستاره اش را احساس خواهد کرد. le11amienois در ادامه برنامه بازی های ایران مقابل ترینیدادو توباگو و ونزوئلا را منتشر و حضور قدوس در این دوبازی را قطعی دانست غافل از این که مهاجم آمیان اصلا به ایران پا نگذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv5ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کی روش به اقدام بازیکنان در اینستاگرام