تاریخ انتشار: 1397/08/24 17:39
کد خبر: 121697

رئال بدون رونالدو هم قهرمان چمپیونزلیگ می شود؟

بسیاری معتقدند که رئال امسال و پس از جدایی رونالدو بالاخره فرصت را در اختیار دیگر باشگاه ها قرار خواهد داد تا قهرمان چمپیونزلیگ شوند.
رئال بدون رونالدو هم قهرمان چمپیونزلیگ می شود؟

رئال حاکم بلامنازع لیگ قهرمانان در 5 سال اخیر است. کهکشانی ها 4 بار در این مدت فاتح رقابت ها شده اند و با سیزده عنوان قهرمانی فاصله ای زیاد با دیگر مدعیان دارند. تنها میلان که مدت هاست در افت به سر می برد، با هفت عنوان قهرمانی، نزدیک ترین تعقیب کننده رئال است.

رئال فصل را بدون رونالدویی که راهی یوونتوس شده شروع کرد و پس از اینکه با نتایج ضعیف لوپتگی وارد بحران شد، حالا با سولاری به ساحل امن رسیده است.

در لیگ قهرمانان رئالی ها در گروه خود تیم اول هستند و در صورت برتری بر رم، صعود خود به عنوان تیم اول را قطعی خواهند کرد.

بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در میلان به خبرنگاران گفت:« هنوز به نیمه های فصل هم نرسیده ایم ولی بر این اعتقادیم که تیمی قدرتمند در اختیار داریم و خوشبین به فتح همه جام ها هستیم. »

جدایی رونالدو:« رونالدو البته که بازیکن بسیار بزرگی است و همیشه در تاریخ رئال، جایگاه درخشانی خواهد داشت ولی رئال بدون رونالدو هم رئال است و اطمینان داریم که در غیاب او نیز می توانیم برای چهارمین بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شویم. فعلا باید صبر کنیم تا مقطع پایانی و کلیدی فصل فرا برسد. باید دید تیم ها در آن مقطع چه شرایطی دارند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kgw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیگو: افزایش شانس یوونتوس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان با رونالدو