تاریخ انتشار: 1397/08/23 12:27
کد خبر: 121865

برانکو مخالف بازی در روز فیفا است

سازمان لیگ برتر 28 آبان را برای برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس – پیکان در نظر گرفته است. این در حالی است که پرسپولیس در این تایم دو بازیکن در تیم ملی ایران، یک بازیکن در تیم ملی عراق و دو بازیکن در تیم ملی امید دارد.
برانکو مخالف بازی در روز فیفا است

بر اساس قوانین داخلی تیمی که سه بازیکن در اردوی تیم ملی داشته باشد می تواند درخواست لغو بازی اش را بدهد. علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی و بشار رسن در حال حاضر سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس بشمار می روند. این تیم دو بازیکن هم در تیم ملی امید دارد. حمید رضا طاهرخانی و سعید حسین پور که کرانچار گفته می تواند این دو بازیکن را برای حضور در اردوی تیم پرسپولیس آزاد کند.

نکته جالب در این بین این است که 28 آبان زمان برگزاری بازی پرسپولیس – پیکان روز فیفا است و فدراسیون های ملی در چنین روزهایی حق برگزاری بازی های باشگاهی به طور رسمی را ندارند. تیم های باشگاهی در روزهای فیفا تمرین می کنند و بازی دوستانه هم انجام می دهند اما همان طور که اشاره شد در چنین روزهایی بازی های باشگاهی به طور رسمی در جریان نخواهد بود تا تیم  های ملی بدون دغدغه بازی های دوستانه خود را برگزار کنند.

روزهای فیفا در آبان 24 و 29 است که تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست و در استادیوم آزادی 24 آبان به مصاف ترینیدا و توباگو می رود و در بازی دوم هم در استادیوم الاهلی در شهر دوحه با ونزوئلا مسابقه خواهد داد. طبق قانون در روزهای فیفا باشگاه ها می بایست ملی پوشان را برای برگزاری بازی های ملی آزاد کنند.

هر چند بر اساس ادعای سازمان لیگ برتر باشگاه پرسپولیس تعهد داده بازی با پیکان را بدون حضور ملی پوشان برگزار کند اما طبق قانون برگزاری بازی های باشگاهی در روزهای فیفا خلاف است و برانکو بر همین اساس مخالف برگزاری این دیدار است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqknj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پیکان به پرسپولیس لینک شد