تاریخ انتشار: 1397/08/22 21:58
کد خبر: 121921

جدال خودروسازان در پایتخت؛ دایی در اندیشه خروج از بحران

فردا دوتیم سایپا و ماشین سازی از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جدال خودروسازان در پایتخت؛ دایی در اندیشه خروج از بحران

در چارچوب هفته دوازدهم دوتیم سایپا و ماشین سازی به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت. سایپا در شرایطی میزبان این دیدار است که هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب سپاهان در اصفهان شد.

 این تیم پیش از تساوی خانگی مقابل پرسپولیس، با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال در هفته نهم شده بود. شاگردان دایی از آغاز فصل پاییز رنگ برد را ندیده اند! آخرین برد آنها مربوط به بازی هفته هفتم شان مقابل نفت مسجد سلیمان می شود که در آخرین روز فصل تابستان رقم خورد. در چنین شرایطی، نارنجی پوشان باید به مصاف ماشین سازی بروند که پس از حضور رضا مهاجری، طعم باخت را نچشیده است.

ماشین سازی آغاز خوبی در لیگ برتر نداشت اما تغییر سرمربی در این تیم جواب داد. مهاجری جانشین کریمی شد و با این تغییر، ماشین سازی از قعر فاصله گرفته و راهی میانه های جدول رده بندی شد. آخرین باخت ماشین سازی به دربی تبریز در هفته ششم بر می گردد. بعد از این بازی بود که مهاجری به عنوان سرمربی در ماشین سازی آغاز به کار کرد. ماشین سازی با مهاجری 5 بازی در لیگ برتر انجام داده و تا کنون باختی را متحمل نشده است. این تیم در شرایطی بدون باخت در حال پیشروی است که با توجه به شرایط عجیب پیش از آغاز فصل، با کمبود وحشتناک بازیکن مواجه است.

تقابل با تیمی چون ماشین سازی که در سه ماه اخیر مقابل شکست، جان سخت نشان داده، کار سختی است که شاگردان علی دایی پیش رو دارند.

جایگاه دوتیم درجدول:

سایپا با هدایت علی دایی از یازده دیداری که انجام داده است که چهار برد، سه مساوی و چهار باخت به ثبت رسانده است. سایپای ۱۵ امتیازی در رده هشتم قرار دارد. ماشین سازی تنها یک برد دارد ولی تا توانست با مساوی از مسابقات خارج شد و با یازده امتیاز در رده دهم جا گرفته است.

کوبل داوری:

علی صفایی – سجاد طوری – حمیدرضا کنعانی – شاهو اصلانی - ناظر: مسعود عنایت

گفتنی است که این دیدار در روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد. ماشین سازی نسبت به سایپا کمتر باخته است و تنها یک برد و هشت تساوی دارد تا در رده دهم با ۱۱ امتیاز جا بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgrvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش دایی و شاگردانش برای تصاحب جایگاه پرسپولیس