تاریخ انتشار: 1397/08/01 13:05
کد خبر: 125131

خونه به خونه - شاهین؛ 180 دقیقه بدون گل زده/ ترس فکری مقابل بچه محل‌ها!

ناکامی محمود فکری مقابل تیم خونه به خونه بابل همچنان ادامه دارد.
خونه به خونه - شاهین؛ 180 دقیقه بدون گل زده/ ترس فکری مقابل بچه محل‌ها!

 دو تیم خونه به خونه و شاهین شهرداری بوشهر برای اولین بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. محمود فکری که به دنبال صعودی بی دردسر از این مرحله بود با ترکیب اصلی پا به این میدان گذاشت. این دیدار در طول نود دقیقه گلی در بر نداشت تا وقت‌های اضافه تکلیف این دیدار را روشن کند اما دوتیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. خونه به خونه توانست در ضربات پنالتی از سد شاهین شهرداری عبور کند تا به مرحله بعد برسد.

این دو تیم این‌بار در رقابت های لیگ یک به یکدیگر رسیدند. دیدار این دوتیم در لیگ یک نیز ثمر خاصی نداشت و بدون گل در طول نود دقیقه به پایان رسید. البته شاهین شهرداری در دقایق پایانی به یک ضربه پنالتی دست یافت اما این توپ به بیرون رفت و گل نشد تا دوباره ۹۰ دقیقه دیگر بازی این دو تیم بدون گل باشد. در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدار خونه به خونه و شاهین شهرداری بدون گل به پایان رسیده است و این دو تیم نتوانسته اند دروازه یکدیگر را باز کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که محمود فکری ۳۶۰ دقیقه است که برابر خونه به خونه در گلزنی ناکام است. او حتی با نفت مسجد سلیمان که قهرمان شد نتوانست به خونه به خونه گل بزند و در فصل قبل هم دیدار رفت و هم دیدار برگشت را واگذار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvx6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت مسجدسلیمان - استقلال تهران/ قهرمان در اندیشه فرار از بحران!