تاریخ انتشار: 1397/03/18 12:07
کد خبر: 144891

ایرانی ها از جمع پرتماشاگرترین ها خط خوردند

پیش بینی می شد تیم ملی ایران یکی از پرتماشاگرترین تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه باشد.

 به لحاظ جغرافیایی، کشور ایران با روسیه همسایه است و فاصله زمانی و مکانی کوتاهی دارد. البته به لحاظ سیاسی نیز رابطه دو کشور بسیار حسنه توصیف می شود. با این شرایط، پیش بینی می شد حالا که تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه رسیده، ایران یکی از پرتماشاگرترین کشورهای حاضر در این رقابت ها باشد.

اینکه شرایط برای حضور ایرانی ها در روسیه تسهیل شد و تورهای ایرانی با سهولت بیشتری برای مسافران شرایط سفر به مسکو و سایر شهرهای میزبان جام جهانی را فراهم می کرد نیز در این پیش بینی ها بی تاثیر نبود اما فروش بلیت ها، موضوع دیگری را مشخص می کند زیرا نام ایران در بین 10 کشوری که بیشترین تعداد بلیت های جام جهانی را خریده اند، دیده نمی شود. روسیه، آمریکا، برزیل، کلمبیا، آلمان، مکزیک، آرژانتین، پرو، چین و استرالیا 10 کشوری هستند که بیشترین تعداد بلیت های جام جهانی را خریداری کرده اند.

بدون تردید می توان گفت وضعیت بازار ارز و سخت شدن شرایط سفرهای خارجی برای ایرانی ها طی سال های اخیر را یکی از بارزترین دلایل در کاهش چشمگیر تماشاگران هموطن مان در روسیه دانست وگرنه با توجه به علاقه شدید مردم ایران به فوتبال و تیم ملی، تعداد تماشاگران ایرانی که حاضر به سفر به روسیه و تماشای جام جهانی می شدند، به مراتب بیش از اینها بود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vmn9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف سرسخت ایران دقایقی پیش وارد روسیه شد