تاریخ انتشار: 1397/03/17 20:02
کد خبر: 144950

حرکت جالب بیرانوند در تمرین امروز ملی پوشان فوتبال

در تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی مسعود شجاعی متمایز از سایر بازیکنان لباس پوشیده بود.
حرکت جالب بیرانوند در تمرین امروز ملی پوشان فوتبال

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین روز حضورش در مسکو از ساعت 17:30 به وقت محلی (19 - به وقت تهران) در کمپ اختصاصی باشگاه لوکوموتیو آغاز شد.

* در ابتدای تمرین علیرضا بیرانوند برای مصاحبه با رسانه‌ها وارد زمین شد و نکته جالب این بود که او پس از انجام مصاحبه با یک توپ شروع به روپایی زدن کرد که با توجه به دروازه‌بان بودنش، این حرکت مورد توجه قرار گرفت.

* بازیکنان تیم ملی بسیار باانگیزه و سرحال در تمرین حاضر شدند و حتی به شوخی کردن با یکدیگر می‌پرداختند که ظاهراً آنها به دلیل امکانات کمپ لوکوموتیو و فاصله نزدیک محل اقامت تا محل تمرین که چند قدم بیشتر نیست، روحیه بسیار بالایی دارند.

* در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و بازیکنان طبق معمول تمرینات آغازین خود را زیر نظر دکتر دیه‌گو و مارکو انجام دادند.

* کی‌روش پس از آغاز تمرین 15 دقیقه جداگانه با اوسیانو کروز صحبت کرد که به نظر برای طراحی تمرینات بود.

* در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان کارهای استقامتی و کششی را پشت سر گذاشتند و سپس در سه گروه برای شروع تمرینات تاکتیکی و کار با توپ به بازی آقا وسط پرداختند.

* مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی لباسی متفاوت از سایر بازیکنان داشت. او لباسی با سرآستین‌های قرمز به تن کرده بود و گویا او در تمرینات باید کار ویژه‌ای انجام می‌داد، اتفاقی که در این سال‌ها بارها در تمرینات تیم ملی رخ داده و کی‌روش به بازیکنان بازیسازی چون دژاگه، شجاعی و رفیعی را لباس‌های متفاوت می‌دهد تا در تمرین وظایف مشخصی را انجام دهند.

* بخش بعدی تمرین تاکتیکی بود که خبرنگاران اجازه حضور پیدا نکردند، اما چند دقیقه‌ای بازیکنان کناری با ارسال از جناحین وظیفه تغذیه مهاجمان را به عهده داشتند و مدافعان و بازیکنان پست هافبک دفاعی باید از دروازه محافظت می‌کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276wmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی آخرین جامانده از جام جهانی / تصمیم نهایی کی روش چیست؟
روز بزرگ فرا رسید؛