تاریخ انتشار: 1397/03/08 18:46
کد خبر: 145999

ماه‌ها با استقلال بودم و می‌دانم چه تیمی و چه بازیکنانی دارم

وینفرد شفر در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: فینال اروپا هم زشتی داشت هم زیبایی!
ماه‌ها با استقلال بودم و می‌دانم چه تیمی و چه بازیکنانی دارم

وینفرد شفر در روزهایی که مشغول استراحت کنار خانواده‌‌اش است نیز از استقلال غافل نیست و این روحیه را به جاه‌طلبی‌های خود ربط می‌دهد و معتقد است عادت کرده با این سبک زندگی جلو بیاید و هیچ زمان از موفقیت غافل نمی‌شود. او در تازه‌ترین حرف‌هایی که زد بیش از هر چیز به استقلال پرداخت. البته اشاره‌ای هم به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت.

*فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی رئال را دیدید؟

دیدم و از فوتبال زیبایی که هر دو تیم به نمایش گذاشتند لذت بردم. همه چیزی در این بازی دیدیم. اشک‌هایی که ریخته شد و جالب بود که برای هر دو تیم و بازیکنان‌شان هم اتفاق افتاد. یکسری از دقایق هم زشت و ناراحت‌کننده بود و در لحظاتی هم از تماشای تکنیک‌های زیبایی که گرت بیل به نمایش گذاشت لذت بردیم. فوتبال زیبا باعث می‌شود تا شما به هرچه در یک مسابقه می‌خواهید برسید.

* تعطیلات خوش می‌گذرد؟

از اینکه کنار خانواده‌ام هستم لذت می‌برم ولی عادت کرده‌ام که از فوتبال غافل نشوم. حضور مستمری که در همه این سال‌ها در فوتبال داشتم باعث شده که این خلق و خو را پیدا کنم.

* لابد نمی‌خواهید از فوتبال دور شوید؟

نباید دور شوید! فوتبال با سرعت پیشرفت می‌کند و هر شب در دنیا فوتبال برگزار می‌شود و باید از همه چیز باخبر باشید وگرنه عقب می‌مانید. وقتی بیشتر از آن لذت می‌برید که شما هم با فوتبال به روز باشید.

* از تهران خبر دارید؟

بله، دوستان در باشگاه مشغول هستند. البته ارتباطی هم داریم که درباره برخی موارد با هم مشورت می‌کنیم. البته من لیست بازیکنانی که خواسته‌ام را به آقای توفیقی و افتخاری داده‌ام. آنها هم درتلاش هستند که تیم خوبی ببندند.

* محل برپایی اردو مشخص شده است؟

هنوز به طور دقیق نه! در حال بررسی سه کمپ مشخص شده هستند و فکر می‌کنم از نظر مالی در حال رایزنی هستند. من هر سه را قبول دارم.

* بیشتر دنبال چه بازیکنانی هستید؟

فوتبالیست‌هایی را در لیستم گذاشتم که اول باشخصیت باشند و بعد هم مهارت‌های بالایی داشته باشند. یک یا دو پسته تا بتوانند در مسیری که استقلال برای رسیدن به اهداف بزرگ در نظر دارد به کار تیم بیایند. مطمئن باشید تیمی می‌بندیم که قهرمان شود.

* اگر لیست‌‌تان طبق نظر شما بسته نشود چه کار می‌کنید؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. آنهایی که سرنوشت تیام را دیدند می‌دانند بودن در این استقلال باعث پیشرفت‌شان می‌شود. با این همه فوتبال همیشه شما را سورپرایز می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی است. ما از حالا خودمان را باید برای هر اتفاقی آماده می‌کنیم.

* چقدر به موفقیت‌‌تان امید دارید؟

ماه‌ها با استقلال بودم و می‌دانم چه تیمی و چه بازیکنانی دارم. ما در این مدت غم و شادی را بارها با هم تجربه کردیم و زیر فشارهای مختلف قرار داشتیم ولی باز هم موفق بودیم و حتماً در ادامه راه هم موفق خواهیم بود. البته در این راه باید با هم باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487zma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف خاص وینفرد شفر از جذب مهاجم تیم ملی