تاریخ انتشار: 1397/03/06 11:55
کد خبر: 146322

هشتگ هواداران تراکتور برای بازگرداندن مربی محبوب

هواداران تراکتورسازی که حالا شرایط پیچیده‌ای را اطراف تیم‌شان می‌بینند، دست به کار شده‌اند تا انتخاب سرمربی‌شان را با فشار زیاد در فضای مجازی به دست بگیرند.
هشتگ هواداران تراکتور برای بازگرداندن مربی محبوب

حقیقت این است که ارتورول سائلام سرمربی ترکیه‌ای این تیم نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد و بابت شکست‌ها و تساوی‌هایش، باعث ناامیدی هواداران شد. او پس از خداحافظی با عباس الیاسی اعلام کرد راهی برای بازگشتش نیست مگر اینکه باشگاه دست به جیب شده و 850 هزار دلار برای فصل آینده خرج کند که مدیران باشگاه توانایی پرداخت این دستمزد به مربی ناکام را ندارند. از سوی دیگر، این روزها بحث بازگشت فراز کمالوند به گوش می‌رسد. آنهایی که تا همین چند ماه قبل در مورد سرمربیگری فراز کمالوند در تراکتورسازی تبریز شک و تردیدی به دل راه می‌دادند، حالا دیگر باید از این تردیدها عبور کنند زیرا محمدرضا زنوزی مالک ثروتمند و با نفوذ باشگاه گسترش فولاد تبریز که صاحب چندین کارخانه و شرکت مهم از جمله هواپیمایی آتا است، تا حد زیادی توانسته رضایت مسئولان این باشگاه به خرید امتیاز تراکتور در بحث خصوصی‌سازی را جلب کند و با توجه به رابطه حسنه‌ای که با فراز کمالوند دارد، می‌توان به این اطمینان رسید که کمالوند دوباره به تراکتورسازی برمی‌گردد. این در حالی است که زنوزی هنوز در رابطه با فروش باشگاه گسترش و ماشین‌سازی اقدامی انجام نداده ولی به نظر می‌رسد باید به زودی فکری به حال این وضعیت کند چرا که نمی‌تواند به صورت همزمان، مالکیت 3 باشگاه را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر مهم‌ترین مهره برای هدایت تراکتورسازی، کمالوند است و این موضوع را نزدیکان به باشگاه نیز می‌دانند. البته اگر باشگاه خصوصی هم نمی‌شد، باز هم شانس کمالوند برای سرمربیگری در تراکتورسازی از باقی گزینه‌ها بیشتر بود.

در همین شرایط، هواداران تراکتورسازی دست به کار شده‌اند و در فضای مجازی با انتشار یک هشتگ یا پویش به دنبال بازگرداندن تونی اولیویرا هستند. مربی پرتغالی که 4 بار سرمربی تراکتورسازی بود و تنها قهرمانی در سطح اول فوتبال ایران یعنی کسب قهرمانی در جام‌ حذفی را برای سرخ‌ها به ارمغان آورده است. تونی هنوز هم در تبریز محبوبیت بالایی دارد و حالا هشتگی به راه افتاده با عنوان COME_BACK_TONI# که خیلی زود بین هواداران تراکتورسازی «ترند» شد. آنها می‌خواهند تونی به تیم‌شان برگردد و شاید این وضعیت، باعث بازگشت اولیویرا شود. بالاخره تونی نشان داده هیچ وقت از پول بالایی که از سوی مدیران تراکتور به حسابش واریز شده، بدش نمی‌آمد. او 4 بار از تراکتور «برای همیشه» خداحافظی کرد و 4 بار به تراکتور برگشت! حالا باید دید این هشتگ و این پویش می‌تواند باعث بازگشت تونی به تراکتورسازی شود یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymbqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل سیاه جامگان خبر داد؛

قطعی شد/ قلی زاده رسما به شارلوا پیوست