تاریخ انتشار: 1397/03/03 21:18
کد خبر: 146624

الدحیل و السد برابر استقلال و پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارند

رییس سابق باشگاه الاهلی قطر با تمجید از عملکرد نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد آنها نماینده‌ای در فینال این رقابت‌ها به خود اختصاص دهند.
الدحیل و السد برابر استقلال و پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارند

خالدشبیب، رییس سابق باشگاه الاهلی قطر در خصوص قرعه لیگ قهرمانان و شرایط نمایندگان این کشور در تقابل با حریفان ایرانی‌اش گفته: شانس تیم‌های قطری برای صعود به مرحله بعدی زیاد است. الدحیل و السد برابر استقلال و پرسپولیس شانس زیادی دارند. آنها توانایی این را با توجه به نتایج سابق خود در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: آنها نتیجه امیدوارکننده ای کسب کردند و این امیدواری را می‌دهند که به مرحله بعدی صعود کنند. البته کار سختی نخواهد بود خصوصا تیم‌های ایرانی که قدرتمند هستند و حضورشان در این مرحله نشان دهنده قدرت آنهاست و باید به آنها احترام گذاشت.

رییس سابق الاهلی با اشاره به عملکرد نمایندگان این کشور گفته: الدحیل نتایج فوق العاده ای کسب کرده و با پیروزی صد در صدی تاکنون شانس این را دارد تا به فینال صعود کنند. السد نیز در بازی با الاهلی کاملا امیدوارکننده ظاهر شده و این تیم از حیث تجربه در سطح بالایی است و آرزوی موفقیت برای تیم‌های قطری خواهیم داشت. من امیدوارم یک تیم در فینال داشته باشیم و اگر خوش شانس باشیم قادر خواهیم بود دو تیم قطری در مرحله نیمه نهایی داشته باشیم و این امیدواری برای حضور نماینده قطر در فینال را افزایش دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gvpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری دیدار پرسپولیس - الجزیره و استقلال - ذوب‌آهن اعلام شد