تاریخ انتشار: 1397/03/03 20:31
در گفت وگوی صادق ورمزیار با فرتاک پلاس مطرح گردید؛ِ
کد خبر: 146641

از اعتماد بنفس عابدزاده تا تکنیک محرمی و ناصرمحمدخانی تا شاهرخ بیانی و نقش پورحیدری و حجازی در استقلال همراه با ستاره اسبق تیم ملی واستقلال + فیلم

ستاره اسبق تیم ملی و استقلال تهران در گفت و گو با فرتاک پلاس به مطالبی اشاره نمود که شنیدن و دیدن آنها می تواند برای خیلی از دوستداران فوتبال جالب باشد.
از اعتماد بنفس عابدزاده تا تکنیک محرمی و ناصرمحمدخانی تا  شاهرخ بیانی و نقش پورحیدری و حجازی در استقلال همراه با ستاره اسبق تیم ملی واستقلال + فیلم

صادق ورمزیار در این گفت و گوی صمیمانه از چگونگی حضوردراستقلال تا تیم ملی و هم چنین به خاطرات قابل توجه و شنیدنی داربی اشاره نمود و دربخشی از سخنان به تکنیک های ناب ناصرمحمدخانی و مجتبی محرمی پرداخت.

وی  از محرومیت در دربی ۳۶ به همراه فرشاد پیوس اشاره نمود و این که وقتی به عابدزاده پنالتی زد چه حس و حالی داشت و هم چنین به نقش مرحومان ناصرحجازی و منصورپورحیدری در باشگاه استقلال اشاره نمود.

گفت و گوی پیش رو بخش اول این مصاحبه صمیمانه می باشد که امشب مشاهده می کنید و بخش دوم و پایانی را می توانید روز شنبه ساعت ۲۱ بر روی سایت های فرتاک ورزشی و فرتاک نیوز مشاهده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qolla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن پرسپولیس از نگاه ستاره سابق استقلال/ پورحیدری و حجازی ستون های استقلال بودند + فیلم