تاریخ انتشار: 1397/03/03 15:04
یادداشت سردبیر
کد خبر: 146685

وامدار کسی نیستم که نگرانش باشم/ نساجی ها به جای فحاشی و تهدید از منطق استفاده کنند

این روزها حجم اخبار منتشره در خصوص حواشی هفته پایانی لیگ یک و شکایت خونه به خونه بابل بالا رفته و در آستانه اعلام نظر نهایی فدراسیون می باشد.
وامدار کسی نیستم که نگرانش باشم/ نساجی ها به جای فحاشی و تهدید از منطق استفاده کنند

نادر دارستانی؛ این روزها موضوع شکایت خونه به خونه بابل از اتفاقات هفته آخر فوتبال در لیگ یک حسابی بحث روز محافل فوتبالی و رسانه های ورزشی می باشد و هر کسی به زعم خود و بر اساس برداشتی که دارد در این خصوص قضاوت می کند.

البته ناگفته پیداست که هواداران هر تیم به طور طبیعی از باشگاه محبوب خود حمایت  کنند و تا جایی که پا را از دایره ادب فراتر نگذارند، نه تنها قابل احترام بوده و به نظر من ارزشمند می باشد که انها تعصب باشگاه و شهر خود را داشته باشند  و این یک امر طبیعی می باشد.

ولی نکته مهم در جایی نهفته است که هواداران تیم ها چشمان خود را بسته و بخواهند از هر طریق و با هر گونه رفتاری به حمایت از تیم مورد نظر خود بپردازند که این نمی تواند اخلاقی و خداپسندانه باشد و در نهایت محکوم به شکست خواهد بود.

نساجی را بعنوان یکی از تیم های ریشه دار می شناسم و به شخصه مثل خیلی از دوستداران فوتبال، دلم می خواهد او را در سطح اول فوتبال ایران ببینم (حداقل خودم شک ندارم حالا دیگران چه می اندیشند به خود آنها مربوط است) ولی واقعا مفهوم توهین ها را نمی دانم که چرا باید عده ای به خود اجازه دهند که در پیج شخصی بیایند و توهین کنند و از آن بدتر این که گفت وگوی خصوصی من را در کانال های خود منتشر می کنند و فکر میکنند، اخلاقگرا می باشند و حتما ما بی اخلاق!

قائمشهری ها و بابلی ها باید بدانند که مدرک حرف ال و آخر را می زند و لاغیر و اینجاست که قانون تصمیم گیرنده می باشد نه چیز دیگری و من نمی دانم انتشار یک خبر که منبع آن پایگا خبری تحلیلی ایسکانیوز می باشد و خیلی از سایت ها مثل فرتاک ورزشی به نقل از آن جا منتشر کرده اند، چرا باید مدیران این باشگاه را مشوش نماید که بخواهند فرار رو به جلو نمایند و با تهدید و ارعاب مانع از انتشار اخبار شوند!

آنها باید بدانند دوره این حرف ها گذشته که بخواهیم با تهدید و شکایت مانع از انتشار اخبار بشویم، البته این حق را هم برای آنها در نظر داریم که در صورت انتشار اخبار کذب در جهت تشویش اذهان عمومی، می توانند با ورود به موضوع پیگیر حقوق خود باشند و ما هم به آنها حق می دهیم.

مدیران محترم نساجی اما یک نکته را مورد نظر داشته باشند که فرتاک ورزشی و شخص بنده بعنوان سردبیر این مجموعه، وامدار هیچ کسی نبوده و نیستم که بخواهم نگرانش باشم و اگر آنها بتوانند ثابت کنند که مطالب منتشره در این سایت خبری، براساس سوء نیت بوده و یا خدای ناکرده از مسیر اخلاقی دور بوده است، هر آن چه که قانون بگوید مطیع خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم قانون فراتر از آن چه که در اندیشه ما می گذرد جا دارد.

جان کلام این که فرتاک ورزشی یکی سایت خصوصی بوده و با منابع مالی شخصی منتشر می شود و وابسته به هیچ گروه و تیمی نبوده و نخواهد بود و به صراحت می گویم برداشتم از حق در رابطه با هر موضوعی که باشد حمایت می کنم و نگران هیچ تهدیدی هم نخواهم بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzevw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: فعلا باشگاه خونه به خونه صبحتی با من نکرده است/ ارزش زیادی برای فوتبال شمال قائلم
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تیم منتخب فصل 97-96 لیگ یک اعلام شد
از نگاه کارشناسان لیگ یک فرتاک ورزشی؛