تاریخ انتشار: 1397/03/03 11:03
کد خبر: 146717

وعده معاون رئیس جمهور برای ملوان عملی نشد چه رسد به ...؛ این ملوان مظلوم!

وعده های پوچ و بی ثمری که راهگشای مشکلات ملوان نشد.
وعده معاون رئیس جمهور برای ملوان عملی نشد چه رسد به ...؛ این ملوان مظلوم!

مشکلات مالی و مدیریتی ملوان در فصول اخیر سبب شد تا پر افتخارترین تیم فوتبال شمال ایران این روزها در فراموشخانه لیگ یک دست و پا بزند.

قوی سپید انزلی این روزها حال و روز خوشی ندارد، به نوعی می توان گفت ملوان در بحرانی ترین شرایط مدیریتی در طول نیم قرن اخیر قرار دارد.

دخالت سیاسیون در امور مدیریتی باشگاه سبب شد که ملوان امروز در وضعیتی قرار بگیرد که حتی احتمال انحلال این تیم نیز وجود داشته باشد!

در روزهای اخیر خبر کسر ۶ امتیاز از این تیم به دلیل عدم پرداخت بدهی بازیکن خارجی ملوان “زوران زلاتکوفسکی” و احتمال کسر ۶ امتیاز دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرگئی پاشنکو (دروازه بان اهل مولداوی ملوان) در رسانه ها منتشر شده است.

اما نکته تاسف بار داستان آنجایی است که این اتفاق تنها به دلیل سو، مدیریت افراد غیر متخصص در این باشگاه رخ داده است. در این بین هر چند وقت یکبار مسئولان وقت استان و کشور در سفرهای خود به انزلی خبر از حمایت مالی از ملوان می دهند اما در عمل اتفاق خاصی برای ملوان رخ نمی دهد.

نمونه بارز این موضوع سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگو دولت به انزلی در ابتدای فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال ایران است. در این سفر دکتر نوبخت قول مساعد دادند تا از طریق وزارت ورزش و جوانان به ملوان کمک مالی انجام شود، فصل به پایان رسید اما وعده ها عملی نشد. ملوان برای زنده ماندن نیاز به کمک های مالی فوری دارد تا بتواند بدهی های خود را هر چه سریعتر با شاکیانش تسویه نماید.

ملوان مهمترین هنجار اجتماعی در شهر انزلی است، عبور از بحران کنونی بدون حمایت مسئولان ارشد استان و کشور میسر نیست، حمایت از ملوان باید از حالت شعارگونه خارج شود، اگر امروز به وضعیت ملوان رسیدگی نشود شاید خیلی زود خبرهای ناگوارتری پیرامون این تیم به گوش برسد.

خبرنگار: اسماعیل راد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qolj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعد از قلعه نویی، آذری هم از ذوب آهن جدا می شود؟