تاریخ انتشار: 1397/03/02 14:52
کد خبر: 146810

هدف سپاهان با قلعه نویی در فصل نقل و انتقالات؛ تضعیف تیم برانکو!

برخی بازیکنان آزاد لیگ برتری در مذاکرات خود با باشگاه‌های‌شان صحبت از پیشنهاد نجومی سپاهان می‌کنند و این در حالی است که گفته می‌شود سپاهان قصد دارد هزینه‌ای بالایی برای تقویت تیمش انجام دهد.
هدف سپاهان با قلعه نویی در فصل نقل و انتقالات؛ تضعیف تیم برانکو!

یکی از تیم‌هایی که با توپ پُر وارد فصل نقل و انتقالات خواهد شد بدون تردید سپاهان است. تیمی که عموما بیشترین هزینه‌ را در جذب بازیکن و مربی کرده اما در چند سال اخیر موفقیت چندانی نداشته است. با این حال سپاهانی‌ها تصمیم گرفته‌اند امسال با هزینه بیشتری وارد بازار نقل و انتقالات شوند. اصفهانی‌ها در اولین گام سراغ امیر قلعه‌نویی رفتند مربی‌ای که گفته شده به پیشنهادی نجومی سپاهان پاسخ مثبت داده اما او امروز گفت که اختلاف مالی چندانی بین پیشنهاد سپاهان و ذوب آهن وجود نداشت و به خاطر مردم تیمش را عوض کرده است!

هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده اما بازیکنان شاخص برخی تیم‌های لیگ برتری در مذاکرات‌شان با مدیریت باشگاه خود صحبت از پیشنهادات میلیاردی سپاهان می‌کنند. اتفاقی که دلخوری این مدیران را در پی داشته است. اگر چه ممکن است چنین موضوعی بازار گرمی برخی بازیکنان باشد اما خبرهای رسیده از تلاش باشگاه سپاهان برای جذب برخی نفرات مطرح حکایت دارد. شاید سپاهان به صورت رسمی به برخی نفرات پیشنهاد نداده باشد اما به نظر می‌آید سپاهان با سرمربی جدیدش  بازیکنان آزاد و نیمکت‌نشین پرسپولیس را نشانه رفته‌ است. نفراتی چون محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، گادوین منشا، شایان مصلح و.... قلعه‌نویی در هر تیمی مدعی که کار کرده تضعیف تیم رقیب و تقویت تیم خود را در سر لوحه خود قرار داده و در شرایط فعلی نیز گویا او تیم برانکو را مدنظر قرار داده است.

این اتفاقات در شرایطی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران مشاوری چون محمد دادکان را در کنار خود می‌بیند. دادکان همراه اعتقاد داشته و دارد که دستمزد بازیکنان و مربیان در فوتبال ایران به شدت بالاست و پول‌های زیادی هر سال در این فوتبال حیف و میل می‌شود. در چنین شرایطی باید دید سپاهان که یک تیم صنعتی است با بودجه‌ای کمتر از فصل قبل وارد فصل نقل و انتقالات می‌شود یا اخبار رسیده از این تیم درست است یا خیر. برخی شایعات حاکی از آن است که این تیم با بودجه‌ای نزدیک به 50 میلیارد وارد لیگ هجدهم می‌شود و باید این شایعه تا چه اندازه صحت دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlzqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 نکته درخصوص پرسپولیس-سپاهان و مسلمان