تاریخ انتشار: 1397/02/31 21:29
کد خبر: 147023

جپاروف: دوست دارم در استقلال بمانم / چقدر دلار در ایران گران شده!

سرور جپاروف هافبک تیم استقلال در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی ایران امید بزرگ قاره آسیاست.
جپاروف: دوست دارم در استقلال بمانم / چقدر دلار در ایران گران شده!

سرور جپاروف وقتی شنید برخی رسانه‌ها از دلخوری‌های او قبل از ترک تهران خبر داده بودند، تعجب کرد و گفت به این مسائل اهمیتی نمی‌دهد. او که با خبرورزشی حرف می‌زد درباره دیدار تیم ملی ایران با امید ازبکستان حرف زد و به مسائل روز پرداخت.

*گفتند با ناراحتی ایران را ترک کردی! درست است؟

من؟ برای چه ناراحتی؟ من شب جشن قهرمانی حسابی خوش گذراندم و بعد هم با خوشحالی رفتم که به دیدار خانواده‌ام برسم.

* گفته شده تو بابت مسائل مالی با باشگاه به مشکل برخوردی؟

اتفاقاً من با آقای توفیقی و باشگاه اصلاً در این باره مشکلی ندارم. یکسری توافقات لازم بود که در بسیاری از موارد به تفاهم رسیده‌ایم و درباره سایر مسائل هم در حال مذاکره هستیم... 

*... از چه طریق؟

مدیر برنامه‌هایم تهران است و کارها با اوست.

* پول بیشتری می‌خواهی؟

اصلاً به این مسائل ورود نکنید. فقط این را به مسئولان باشگاه گفته‌ام که می‌دانم در بحث گران شدن دلار چه مشکلاتی برای باشگاه به وجود آمده و استقلال را درک می‌کنم. همیشه درباره نوسانات بازار ارز آگاهی دارم. چقدر دلار در ایران گران شده!

* پس الان بابت چیزی ناراحت نیستی؟

چرا باید ناراحت باشم؟ تازه اول خوشحالی کردن من است. بعد از چند ماه پرفشار تمرین و مسابقه به خانه برگشته‌ام و می‌خواهم با خانواه‌ام به مسافرت بروم و خوش بگذرانم.

* بازی ایران و امید کشورت را دیدی؟

بله دیدم و به آینده فوتبال ازبکستان امیدوار شدم. بازیکنان خیلی خوبی در تیم امیدمان داریم که می‌توانند در دور بعد بخت ما برای راهیابی به جام جهانی‌ را بیشتر کنند.

* ایران را چطور دیدی؟

تیم ملی خوبی دارید. البته مشخص بود که کی‌روش برای محک زدن بازیکنان همه را به بازی می‌فرستاد. فکر می‌کنم تیم شما از امیدهای اصلی آسیا برای صعود به دور بعد است ولی کار خیلی دشواری هم در پیش دارد.

* از فصل 18-2017 رضایت داشتی؟

عالی بود. یک جام دیگر به کلکسیون جام‌هایی که در آسیا گرفته‌ام اضافه شد. با بازیکنان تیم استقلال آشنا شدم که همه از بهترین بازیکنان ایران بودند. از همه مهمتر اینکه توانستم با شفر کار کنم. در این مدت درس‌های زیادی از کار با این مربی گرفتم که برای آینده خودم همه را به خاطر سپردم. در آسیا هم به دور یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و جزو 8 تیم برتر هستیم.

* فصل بعد با استقلال می‌مانی؟

 دوست دارم این اتفاق بیفتد. استقلال از همه تیم‌هایی که می‌بینم پتانسیل بالاتری برای قهرمانی در آسیا دارد؛ هم از نظر تماشاگر و هم بحث فنی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmaxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دیدنی ستاره استقلال به تیم ملی ازبکستان + عکس