تاریخ انتشار: 1397/02/31 10:08
کد خبر: 147120

روزی که ستاره جوان استقلال به فوتبال ایران معرفی شد

ستاره جوان این روزهای استقلال بازیکنی است که در سال 1391 در تیم ملی دانش آموزی برای اولین بار به فوتبال ایران معرفی شد.
روزی که ستاره جوان استقلال به فوتبال ایران معرفی شد

 چهارم آبان ماه 1391 تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران در فینال رقابت های آسیایی ایران مقابل تایلند قرار گرفت و در دقیقه 38 آن مسابقه آرمین سهرابیان با شوتی دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

سهرابیان که آن روزها 17 ساله بود، بعد از استعدادیابی در مسابقات استانی و یک فصل حضور در تیم پتوی لاله اصفهان توانست به جوانان سپاهان برسد و سپس راهی تیم ملی دانش آموزی شد. در مسابقه ای که از آن یاد شد سهرابیان در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت و از منطقه چپ زمین توانست تور دروازه تیم تایلند را به لرزه در بیاورد. به طوری که پیمان یوسفی، گزارشگر آن مسابقه اعلام کرد: «سهرابیان یک سوپرگل را به نام خودش به ثبت رساند.» آن مسابقه را می توان شروعی برای فعالیت حرفه ای سهرابیان در عرصه فوتبال دانست که باعث معرفی اش شد.

علی اسلامی، سرمربی تیم ملی دانش آموزی ایران در سال 1391 درباره آرمین سهرابیان و اعتماد به این بازیکن عنوان کرد: «با شناختی که از آرمین داشتم می‌دانستم که او بد تمرین و خوش مسابقه است و می‌تواند بازیکن خوبی شود که به همین خاطر این دانش‌آموز اصالتا شمالی را به تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران دعوت کردم و شکر خدا هم بعد از آن راهش را هم پیدا کرد و خوشحالم که امروز توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند.»

وی افزود: «از تیم‌ملی دانش‌آموزی سال91 اکنون مهدی مهدی‌پور در ذوب‌آهن، امیرحسین کریمی در پیکان، رضا اسدی در سایپا، سعید آقایی و علی احمدی در سپاهان، محمد قدرتی‌پور در صبای‌قم و ... بازی می‌کنند که نشان از این دارد که توجه به تیم‌های دانش‌آموزی تا چه اندازه می‌تواند ثمربخش باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wm7m6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایانِ تلخ برای بازیکن استقلال

 رونمایی از جدید ترین خرید  استقلال /لیست خرید استقلال همچنان  باز است
استقلال بعد از 10 خرید همچنان در بازار فعال است