تاریخ انتشار: 1397/02/31 09:12
کد خبر: 147128

دین محمدی:حق وریا بازی در جام جهانی بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنانی که از تیم ملی خط خوردند آماده‌های فوتبال بودند و من از این کار کی‌روش شوکه شدم.
دین محمدی:حق وریا بازی در جام جهانی بود

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار در خصوص لیست نهایی کی روش گفت: وقتی اسامی خط خورده ها را دیدم متعجب شدم. بازیکنانی که در باشگاه های خود می درخشند به یکباره از تیم ملی خط خورده و مسافر جام جهانی نمی شوند.

وی تاکید کرد: کاوه رضایی در اروپا گل می زند، پاس گل می دهد و عملکرد بسیار خوبی دارد و متاسفانه جام جهانی را به راحتی از دست می دهد. وریا غفوری، سید جلال حسینی و حسین حسینی هم همینطور. البته تصمیم نهایی با سرمربی تیم ملی است ولی باید بپذیریم که این چهار بازیکن در تیم هایشان بسیار تاثیر گذار بودند.

سرمربی شهرداری تبریز در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن از بین این چهار نفر استحقاق بیشتری برای حضور در تیم ملی داشت گفت: نه به عنوان یک استقلالی بلکه به عنوان یک فوتبالی باید بگویم وریا غفوری می توانست در تیم ملی حضور داشته باشد و حق او بازی در جام جهانی بود. در پست او تنها رامین رضائیان حاضر است و اعتقاد دارم با آمادگی کاملی که این بازیکن دارد مستحق حضور در جام جهانی بود.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده تیم ملی با این شرایط امیدوار هستید یا خیر افزود: به اعتقاد من تیم ملی یک حسن بزرگ دارد آن هم فاز حمله آن است که از بازیکنان خوبی سود می برد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند در جام جهانی امتیازی کسب کند گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم و باید تلاش زیادی انجام دهیم اما امیدوارم بتوانیم با ارائه بازیهای خوب مقابل حریفانمان هم مردم را راضی کنیم و هم به امتیاز برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39858o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب بازیکنانی که به تیم ملی ایران دعوت نشدند