تاریخ انتشار: 1397/02/30 23:31
کد خبر: 147140

محرومیت سرخ ها، به نفع بازیکنانی که عاشق پرسپولیس اند!

آنچه فعلا اهمیت دارد شرایط تیم پرسپولیس در فصل آینده است و اینکه اگر پنجره باز نشود چه اتفاقی خواهد افتاد.
محرومیت سرخ ها، به نفع بازیکنانی که عاشق پرسپولیس اند!

 سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوارانه حرف می‌زند اما به نظر می‌رسد برای حالت دوم یعنی عدم بخشش دادگاه عالی ورزش هم فکر کرده است: «ما برنامه‌هایی برای جذب بازیکن داریم تا پرسپولیس دچار مشکل نشود، اگر پنجره باز شد که بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم اما برنامه‌هایی برای جذب بازیکن خواهیم داشت و منتظر نظرات برانکو هستیم تا بتوانیم بازیکنان مدنظر او را جذب کنیم.»

گرشاسبی در مصاحبه اخیرش لو نداده که اگر پنجره بسته ماند چه کار خواهد کرد و چگونه عمل می‌کند اما گفته می‌شود مسوولان پرسپولیس احتمالاً همان کاری را خواهند کرد که پیش از این باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید انجام داده بودند. بدین ترتیب که در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالات، آنها با بازیکنان مدنظر برانکو مذاکره خواهند کرد تا به مدت نیم‌فصل راهی تیم‌های دیگر شوند و چند ماه بعد در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردند یا اینکه نیم‌فصل را فقط با پرسپولیس تمرین کنند تا از نیم‌فصل دوم بتوانند برای این تیم به میدان بروند.

به نظر می‌رسد برخی بازیکنانی که طعم شیرین حضور در پرسپولیس هنوز زیر زبان‌شان است یا آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را داشتند، حاضرند حتی نیم فصل بیرون بمانند و بعد پیراهن پرسپولیس را به تن کنند که البته باید دید کیفیت این افراد مورد تایید برانکو هم هست یا نه. به‌طور مثال محمد نوری که احتمالا با هدف بازگشت به پرسپولیس بیش از 80 درصد طلب خود را به باشگاه بخشیده و حتما در ازای باز شدن این مسیر چنین لطفی کرده، رسما به بازگشت ابراز علاقه کرده اما باید دید برانکو به بازیکنی که دو سال پیش رهایش کرده و رفته، دوباره بها خواهد داد؟ همچنین باید دید بازیکنانی که قرار است نیم فصل بیرون از ترکیب پرسپولیس باشند با درنظر گرفتن اینکه رسیدن به ترکیب اصلی در این تیم دشوار خواهد بود، حاضرند ریسک کرده و از زمستان پرسپولیسی شوند؛ زمانی که برانکو تیمش را کاملا شناخته و نیمی از بازی‌های داخلی را انجام داده و به پایان رسانده است. یادمان باشد سروش رفیعی به خاطر علاقه شدید ایوانکوویچ به او تنها بازیکنی بود که در زمستان پرسپولیسی شد و به ترکیب اصلی رسید وگرنه برانکو استاد تغییر ندادن ترکیب است و خیلی کم ریسک جابه‌جایی‌های بی‌مورد را می‌پذیرد.

چند ماه قبل با در نظر گرفتن محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و اینکه بحث باز شدن پنجره اصلا مطرح نبود، به این نکته اشاره کردیم که پرسپولیس بازیکنانی مثل الکس ویدال و آردا توران می‌خواهد که در روزهای محرومیت بارسلونا به این تیم پیوستند و به مدت نیم فصل فقط در تمرینات حاضر بودند اما واقعیت در مورد همین بازیکنان باکیفیت هم نشان می‌دهد هیچ کدام از آنها به ترکیب اصلی بارسا نرسیدند و جایگاه محکمی در ترکیب این تیم پیدا نکردند. بنابراین نقشه پرسپولیس در خصوص تقویت تیم برای نیم فصل دوم تنها می‌تواند باعث شود که پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان 2019 که از بهمن ماه آغاز می‌شود شرایط خوبی پیدا کند اما تا آن زمان هم لیگ قهرمانان 2018 از دست رفته هم لیگ برتر. یادمان باشد پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر نان اقتدار و صلابتش در نیم فصل نخست را خورد و در فوتبال ایران معمولا تیم‌هایی قهرمان لیگ می‌شوند که نیم فصل اول بیشترین امتیاز ممکن را کسب کرده باشند پس پروژه فوق فقط برای لیگ قهرمانان فصل آینده جواب می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmvml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدیر پرسپولیس: دوست ندارم با استقلال بازی کنیم