تاریخ انتشار: 1397/02/30 21:58
کد خبر: 147151

پیروزی یاران عزت اللهی در پلی آف لیگ روسیه

آمکار در غیاب هافبک ایرانی خود برابر تامبوف به برتری رسید تا فصل آینده هم در لیگ برتر روسیه بماند.
پیروزی یاران عزت اللهی در پلی آف لیگ روسیه

در یکی از دو دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر روسیه تیم آمکار که سعید عزت‌اللهی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در استادیوم اسپارتاک مهمان تامبوف بود.

یاران عزت‌اللهی که سه روز قبل در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر روسیه موفق به پیروزی ۲ بر صفر برابر تامبوف، تیم چهارم جدول لیگ یک شده بودند امروز هم با نتیجه یک بر صفر در خانه این تیم به برتری رسیدند تا با نتیجه ۳ بر صفر در دو مسابقه بقای خود را در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه نیز قطعی کنند.

سعید عزت‌اللهی در هفته بیست و نهم لیگ برتر روسیه به دلیل محرومیت حضور نداشت، در مسابقه پایانی فصل نیمکت‌نشین بود و در دو دیدار مرحله پلی‌آف تیم آمکار برابر تامبوف بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران نتوانست تیم باشگاهی‌اش را همراهی کند.

با وجود اینکه آمکار بقای خود را در لیگ برتر روسیه قطعی کرد، اما ممکن است مشکلات مالی فراوان این تیم مانع از حضورشان در فصل آینده مسابقات لیگ برتر شود.

سعید عزت‌اللهی که این فصل به‌عنوان بازیکن قرضی در آمکار حضور داشت و ۱۵ بازی برای این تیم انجام داد، سال آینده مجددا باید به روستوف بازگردد و برای این تیم به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487nma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مهم هیات مدیره پارس جنوبی جم/ سکان هدایت همچنان در دستان تارتار؟