تاریخ انتشار: 1397/02/28 15:09
کد خبر: 147462

اختصاصی/ قائمشهر؛ چشم انتظار صعودی دیگر

دیدار رفت پلی اف لیگ دسته سوم فوتبال کشور فردا بین تیم های قراخیل قائمشهر و جهادنصر سیرجان برگزار می شود.
اختصاصی/ قائمشهر؛ چشم انتظار صعودی دیگر

دیدار رفت  پلی اف لیگ دسته سوم فوتبال کشور فردا شنبه بین تیم های قراخیل قائمشهر و جهادنصر سیرجان به میربانی سیرجانی ها راس ساعت 21  برگزار می شود.

شهید مولایی قراخیل قائمشهر که برگرفته از نام شهیدمولایی قراخیل که توسط دکتر مولایی فرزند شهید مولایی که همراه با لباس ورزشی به شهادت رسید اداره می شود در یکی از شهرهای قائمشهر به نام قراخیل فعالیت میکند.

این تیم  فصل در رقابت های مرحله اول لیگ سه حضور پیدا کرد و توانست در گروه مرگ مقتدرانه به مرحله دوم صعود کند اما در مرحله دوم دور از انتظار عملکرد ضعیفی داشت و فقط انتظار میرفت برای بقا بجنگند تا اینکه ابراهیم مرادی و شاگردانش با عملکرد بسیار عالی در نیم فصل دوم نتایجی دور از انتظار گرفتند و به عنوان بهترین تیم سوم راهی پلی آف شدند تا قائمشهری ها باز هم امید داشته باشند که نماینده ایی در شأن مردمان مازندران در لیگ های فوتبال داشته باشند.

این تیم در نهایت خود را به مرحله پلی اف لیگ دسته سوم رسانده است و باید در دو بازی رفت و برگشت به مصاف حریف سیرجانی برود، تیمی که از مربی باتجربه ای به نام قاسم شهبا  بر روی نیمکت بهره مند است، مربی که تا همین سال های نه چندان دور سرمربی گل گهر سیرجان در لیگ یک را برعهده داشته و از تجربه کافی برخوردار می باشد.

اما با تمام این اوصاف قائمشهری ها خود را آماده جشنی دیگر کرده و باید منتظر بود تا ببینیم این رویا برای مردمان این شهر محقق خواهد شد یا خیر!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkz7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ جدال نفس گیردر لیگ دسته سوم؛ قطار به دو راهی سیرجان- قائمشهر رسید