تاریخ انتشار: 1397/02/23 22:47
کد خبر: 148061

تغییرات اساسی پرسپولیس مقابل حریف اماراتی

«کمال کامیابی نیا که در بازی رفت از ناحیه کتف آسیب دیده بود به بازی برگشت نخواهد رسید». این خبری بود که برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اعلام کرد. بعد از مصدومیت محسن ربیع‌خواه، حالا برانکو دیگر هافبک دفاعی تیم‌اش را هم در آخرین مسابقه فصل در اختیار نخواهد داشت.
تغییرات اساسی پرسپولیس مقابل حریف اماراتی

«کمال کامیابی نیا که در بازی رفت از ناحیه کتف آسیب دیده بود به بازی برگشت نخواهد رسید». این خبری بود که برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و الجزیره اعلام کرد. بعد از مصدومیت محسن ربیع‌خواه، حالا برانکو دیگر هافبک دفاعی تیم‌اش را هم در آخرین مسابقه فصل در اختیار نخواهد داشت. اتفاقی که دست پروفسور را برای انتخاب دو هافبک دفاعی خالی می‌کند و او مجبور است که باز هم از حسین ماهینی در پست غیرتخصصی بازی بگیرد.

برای این بازی با وجود لغزش بیرانوند، همچنان این دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس خواهد بود. با پایان محرومیت سیدجلال، شجاع در کنار حسینی در قلب دفاعی تیم حضور خواهند داشت که احتمالا محمد انصاری و صادق محرمی هم در دو سمت کناری به بازی می‌روند. برانکو احتمالا به بازی با دو هافبک دفاعی پایبند خواهد بود که این اتفاق منجر می‌شود در کنار احمد نوراللهی، این حسین ماهینی باشد که جلوتر از چهار مدافع وظیفه حفاظت از دروازه را عهده‌دار شود. چند روز اخیر شایعه حضور فیکس محسن مسلمان شنیده شد، ولی بعید به نظر می‌رسد که برانکو قید امیری و احمدزاده را بزند و یکی از این دو را روی نیمکت بنشاند. علیپور هم که گزینه قطعی خط حمله پرسپولیس است. یازدهمین بازیکن برانکو، احتمالا از بین سیامک نعمتی و گادوین منشا انتخاب خواهد شد که شانس گزینه اول بیشتر از منشاست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzb85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کروات پرسپولیس قراردادش را امضا نکرد!