تاریخ انتشار: 1397/02/23 18:04
کد خبر: 148097

عملکرد درخشان ستاره پرسپولیس؛ سید جلال سوپرمن سرخ پوشان!

طعنه سرمربی الجزیره به حضور سیدجلال در بازی برگشت مقابل این تیم، حاشیه‌های زیادی به همراه داشته است.
عملکرد درخشان ستاره پرسپولیس؛ سید جلال سوپرمن سرخ پوشان!

پرسپولیس در غیاب کاپیتانش، سه گل از  الجزیره خورد و باخت تا نبود سیدجلال، بیش از قبل به چشم بیاید. بازگشت کاپیتان در بازی برگشت، پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرده بتوانند بازی رفت را جبران کنند و به مرحله بعد برسند اما سرمربی الجزیره در کنفرانس مطبوعاتی، با طعنه به پرسپولیسی‌ها گفت که با سوپرمن طرف نیستند: «کاپیتانی که شما می‌گویید یک سوپرمن است؟ اگر یک سوپرمن است باید قهرمان جام جهانی شوید.»

طعنه تن‌کاته به سیدجلال، واکنش‌های زیادی بین کاربران پرسپولیسی در شبکه‌های اجتماعی داشت. بررسی عملکرد سیدجلال در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد نقش او در تیم‌هایش بی‌شباهت با اصطلاحی که تن‌کاته استفاده کرد نیست. از بین ۴ خط دفاع برتر ادوار لیگ، جلال حسینی در سه تای آن‌ها حضور داشته و حضورش، تضمین عملکرد فوق العاده تیم‌هایش محسوب می‌شود. او در لیگ سیزدهم و هفدهم، با پرسپولیس رکورد ۰،۵ گل خورده در هر بازی را داشته و لیگ شانزدهم، با ۰،۴۶ گل خورده در هر بازی عضوی از بهترین خط دفاع ادوار لیگ برتر بوده است.

از ۸ دوره اخیری که سیدجلال در لیگ برتر حضور داشته، تیم او در ۵ دوره صاحب بهترین خط دفاع شده و ۷ دوره از این ۸ دوره، یکی از دو دفاع برتر لیگ ایران بوده است. به لحاظ فردی هم از ۵ دوره‌ای که به صورت رسمی، جایزه بهترین مدافع فوتبال ایران داده شده سیدجلال ۴ بار به این عنوان رسیده و احتمالا، این فصل برای پنجمین بار هم این جایزه را بدست می‌آورد.

حسینی با ملوان، سایپا، سپاهان و پرسپولیس، بین بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر قرار گرفته و بجز ملوان، با همه آن‌ها بهترین خط دفاعی لیگ هم شده است. سوپرمنی که حضورش در هر تیمی، آمار دفاعی‌شان را متحول کرده و گل زدن به آن‌ها را به ماموریتی غیر ممکن تبدیل می‌کند. شاید بعد از بازی دوشنبه شب، تن کاته هم حرف‌های امروزش را پس بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3657b7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست اینستاگرامی سید جلال؛ در تمدید قرارداد اولویت با محسن است!