تاریخ انتشار: 1397/02/21 15:19
کد خبر: 148365

بازهم خسارت سازمان لیگ به مجری تبلیغات محیطی!

سازمان لیگ فوتبال ایران به دلیل برخی اتفاقات بازهم باید به مجری تبلیغات محیطی خسارت دهد.
بازهم خسارت سازمان لیگ به مجری تبلیغات محیطی!

 پس از خسارت 69 میلیاردی سازمان لیگ فوتبال ایران به مجری سابق تبلیغات محیطی، مسئولان فوتبال ایران تصمیم گرفتند تا ابتدای لیگ هفدهم با شرکت جدیدی قرارداد امضا کنند و مبلغ این قرارداد نیز حدود 77  میلیارد تومان است.

طبق اعلام صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ، از مبلغ عقد قرارداد، تنها 16 میلیارد تومان پرداخت شده و سازمان لیگ حدود 61 میلیارد تومان طلبکار است. در این وضعیت که باشگاه‌های ایرانی با مشکلات مالی زیادی رو در رو هستند و تلاش می‌کنند تا با مذاکره با مسئولان سازمان لیگ بتوانند طلب‌های شان را بگیرند و ضمن تسویه حساب با بازیکنان، بتوانند فوتبالیست‌های مورد نظرشان را جذب کنند اما پس از گذشت یک سال از قرارداد سازمان لیگ با شرکت مجری تبلیغات محیطی، آن‌ها ۱۶ میلیارد تومان پول گرفتند و حالا خبر می رسد، به دلیل برخی اتفاقات، بازهم باید سازمان لیگ مبلغی را به عنوان خسارت از طلب اصلی اش کم کند.

درودگر در این باره گفت: تا کنون ۱۶ میلیارد تومان از قرارداد پرداخت شده که از میان ۸-۹ میلیارد تومان خرج داوری مسابقات شده است. سال قبل با شرکت تبلیغات محیطی قرارداد‌های ۶۵ و ۱۲ میلیاردی امضا کردیم که از این میان ۱۶ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ واریز شده است. از مشاور حقوقی سازمان لیگ درخواست کردم تا از علیه شرکت تبلیغات محیطی اقدام‌ حقوقی( شکایت ) کنند و درحال پیگیری هستیم تا این اتفاق رخ دهد. آن‌ها درحال رفتار غیر مسئولانه هستند و همیشه برای پول دادن امروز و فردا می‌کنند و در چنین شرایطی من حق می‌دهم که باشگاه‌ها ناراحت باشند.

او ادامه داد: باید خسارت به مجری تبلیغات محیطی دهیم اما به طور قطع مبلغ آن از سالیان قبل کمتر است و تلاش می کنیم تا از فصل آینده، تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ و به صورت مستقل انجام شود، این طرح در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ثبت رسید و اگر مشکلی پیش نیاید، از سال آینده به طور مستقیم پول را می‌گیریم و به باشگاه‌ها می‌دهیم. مطمئن باشید در بدترین حالت از وضعیت کنونی بهتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qojn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای راضی کردن مدیران خونه به خونه