تاریخ انتشار: 1397/02/20 22:15
کد خبر: 148436

بررسی شانس ایران در جام جهانی 2018

خبرگزاری روسی راشا تودی در گزارشی به بررسی شانس ایران در جام جهانی و همچنین معرفی سردار آزمون به عنوان بازیکن شاخص تیم کی‌روش پرداخت.
بررسی شانس ایران در جام جهانی 2018

 به نقل از خبرگزاری RT (راشا تودی)، جام جهانی فوتبال از ۳۵ روز دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه B رقابت‌ها با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش به رقابت بپردازد.

خبرگزاری RT روسیه درباره تیم ملی ایران نوشت: ایران پنجمین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند ولی با این حال هنوز موفق به صعود از گروه خود نشده است و خیلی سخت است که تصور کنیم آن‌ها در روسیه سنت‌شکنی خواهند کرد و به این مهم دست خواهند یافت. ایران با هدایت کارلوس کی‌روش همان‌طور که می‌توان حدس زد تیمی منظم و با سازماندهی نشان داده است و خیلی سخت است که بتوان دروازه این تیم را باز کرد. با این حال فاصله‌ای که بین ایران و دیگر تیم‌های گروه وجود دارد، باعث می‌شود تا حضور ایران در جام جهانی را حضوری سخت تصور کنیم.

این خبرگزاری در ادامه با معرفی سردار آزمون به عنوان بازیکن شاخص تیم ملی، نوشت: آزمون که در روبین‌کازان بازی می‌کند عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی ایران داشته و با وجود ۲۳ سال سن، پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. خیلی‌ها او را زلاتان یا مسی ایران می‌دانند و از او به عنوان جانشین علی دایی یاد می‌کنند.

تیم ملی ایران باید در نخستین بازی خود در جام جهانی به مصاف تیم مراکش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpake

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛لیست کی روش برای جام جهانی 2018 تا حدودی لو رفت!