تاریخ انتشار: 1397/02/18 14:38
کد خبر: 148761

واکنش ستاره استقلال به مقایسه اش با مجتبی جباری

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و این تیم را در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌بینم.
واکنش ستاره استقلال به مقایسه اش با مجتبی جباری

محسن کریمی در گفت‌وگو با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: دو ماه از مصدومیتم گذشته است و الان کارهای مربوط به فیزیوتراپی را انجام می‌دهم. طول این مصدومیت رباط صلیبی شش ماه است، اما فکر می‌کنم به اوایل فصل آینده برسم.

وی در پاسخ به این موضوع که برخی او را بازیکنی بدشانس می‌دانند، گفت: یکسری اینگونه می‌گویند، اما به نظرم این قسمت است و نمی‌دانم چه باید بگویم. خوشبختانه مسئولان باشگاه حمایت خوبی کرده‌اند. آقایان افتخاری و توفیقی در زمان عمل جراحی به بیمارستان آمدند. باید از دکتر نوروزی و همچنین باشگاه استقلال تشکر کنم که پشتم بودند و امیدوارم جواب محبت‌های آنها را بدهم. بعد از جراحی کتف، برنامه‌ریزی خوبی داشتم و توانسته بودم آماده شوم، اما فکر آسیب‌دیدگی زانو را نمی‌کردم. ان‌شاءالله که بتوانم در بازگشت به میادین جواب محبت همه را بدهم.

مهاجم استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان گفت: استقلال همیشه خوب بوده، اما در ابتدای فصل آن شرایطی که مدنظر بود، رقم نخورد. البته ما امسال در جام حذفی قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرایط‌مان فوق‌العاده‌ بوده است. امیدوارم امروز هم تیم ما مقابل ذوب‌آهن نتیجه خوبی بگیرد. دیدار با ذوب‌آهن حساسیت زیادی دارد. متأسفانه باید یک تیم ایرانی حذف شود. به‌هرحال شرایط تیم ما ایده‌آل است تا نتیجه خوبی بگیریم.

کریمی درخصوص درخشش مامه تیام عنوان کرد: او خیلی به تیم ما کمک کرده است. با حضور تیام، خط حمله استقلال جان گرفته و از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند. متأسفانه باز هم مصدومیت‌ها شرایط را سخت کرده است. البته امیدوارم تیام امشب بازی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال را به‌عنوان تیم راه‌یافته به مرحله بعدی می‌داند، اظهار داشت: من صددرصد استقلال را در مرحله بعدی لیگ قهرمانان می‌بینم.

مهاجم جوان آبی‌پوشان درباره مصدومیتش خاطرنشان کرد: یک هفته اول بعد از مصدومیت نمی‌توانستم با این موضوع کنار بیایم، اما کم کم کنار آمدم و حالا نیز تلاش می‌کنم تا در بهترین شرایط به میدان بازگردم. در این مدت با وینفرد شفر صحبت کردم و او پیگیر کارهایم بوده است که باید از سرمربی استقلال تشکر کنم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که نقاط ضعف و قوتش را در چه چیزهایی می‌داند، گفت: درباره نقاط قوت که نمی‌توانم چیزی بگویم، به نظرم آسیب‌دیدگی، نقطه ضعفم است. خیلی به دنبال دلیلش گشتم. به‌هرحال امیدوارم این مسئله برطرف شود. من بدنسازی خوبی دارم، اما تعادل بدنم به‌هم می‌خورد. اینکه همه مصدومیت‌ها برای سمت چپ بدنم است، ناراحت‌کننده است، اما امیدوارم با تلاش پزشکان این مشکل حل شود.

وی درباره این موضوع که چقدر خودش را با مجتبی جباری که محبوب و البته مصدوم بود، مقایسه می‌کند، تصریح کرد: جباری بازیکن بزرگی است و نباید من را با او مقایسه کنند. من سعی می‌کنم به ثبات برسم تا بتوانم محسن کریمی واقعی را نشان بدهم.

مهاجم استقلال در پایان راجع به فعالیت بازیکنان در فضای مجازی گفت: به نظرم بازیکنان نباید از روی احساس، چیزی را مطرح کنند. باید از جنبه مثبت فضای مجازی استفاده کرد. معتقدم آن کسی بزرگ می‌ماند که به مسائل مطرح شده در این فضا واکنش نشان ندهد و چیزی را منتشر نکند که بعداً پشیمان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mznxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر، جایگزین محسن کریمی و تیام را انتخاب کرد