تاریخ انتشار: 1397/02/10 11:39
کد خبر: 149865

فتح الله زاده: لیست بدهی‌های زمان مدیریتم را منتشر خواهم کرد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی است برخی از اطرافیان مدیرعامل فعلی این باشگاه به او اطلاعات نادرستی می‌دهند.
فتح الله زاده:  لیست بدهی‌های زمان مدیریتم را منتشر خواهم کرد

علی فتح‌الله‌زاده در مورد عملکرد استقلال در فصل گذشته و کسب مقام سومی توسط این تیم گفت: با توجه به شرایطی که استقلال در ابتدای فصل داشت و امتیازهایی که این تیم از دست داد، رسیدن به مقام سومی خوب بود، ضمن اینکه استقلال می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی هوادارانش را خوشحال کند. امیدوارم استقلال در جام حذفی و ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد و هوادارانش را خوشحال کند.

وی در پاسخ به این سؤال که «نظر شما در مورد مدیریت سیدرضا افتخاری در استقلال چیست؟»، خاطرنشان کرد: افتخاری مدیری است که تلاش می‌کند، ولی برخی از اطرافیانش، اطلاعات نادرستی به او می‌دهند افتخاری باید رفتار خوبی با قدیمی‌ها و پیشکسوتان استقلال داشته باشد به‌عنوان مثال خیلی از بدهی‌ها که باعث بسته شدن پنجره استقلال در نقل‌وانتقالات شد، به نام من ثبت شد، در صورتی که این‌طور نبود. به‌قول آقای قلعه‌نویی کلهمِ بدهی‌ها را به نام من نوشتند در حالی که این‌طور نبود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین خاطرنشان کرد: من به‌زودی لیست بدهی‌های زمان مدیریتم را منتشر خواهم کرد که هشت تا 9 میلیارد تومان بود. قطعاً اگر سازمان تربیت‌بدنی وقت همکاری می‌کرد آن زمان نیز این بدهی‌ها پرداخت می‌شد. من از آقای افتخاری گلایه دارم و اگر با من صحبت می‌کرد اطلاعات لازم را در این زمینه به او می‌دادم.

مدیرعامل پیشین استقلال در خصوص اختلاف‌های ایجادشده بین مجتبی جباری و باشگاه استقلال که در فصل گذشته ایجاد شد، تصریح کرد: نمی‌خواهم به این موضوع ورود یا دخالت کنم، ولی باید بگویم که جباری برای استقلال زحمت کشیده است. او می‌توانست در استقلال بماند و به این تیم کمک کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اختلافات علی کریمی با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اعتقاد من این است که اکثر حرف‌های کریمی در مورد مشکلات فوتبال و مسائلی که در این مدت مطرح کرده، درست است. او برای فوتبال ایران زحمت کشیده است و قطعاً از سر دلسوزی این حرف‌ها را می‌زند. درست نیست که ما حرف‌های سرمایه‌های‌مان را نادیده بگیریم و اعتقاد دارم که رئیس فدراسیون باید حرف‌های کریمی را بشنود.

وی که مدتی پیش شایعه حضورش در باشگاه تراکتورسازی مطرح شده بود در این خصوص گفت: مدیریت باشگاه بزرگ تراکتورسازی برای من افتخار است و حتی زمانی که این تیم به لیگ برتر صعود کرد، بنده یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بودم. کارهای بنده در تهران است و قبلاً هم گفته‌ام که نمی‌توانم در شهرستان باشم، حتی مدتی پیش هم مدیریت یکی از تیم‌های شهرستانی به من پیشنهاد شد که قبول نکردم. من فقط برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qom7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح الله زاده: ما قهرمانیم، چون دربی را برده ایم/نگاه مربیان داخلی به سبک مربیگری با نگاه مربیان خارجی فرق دارد