تاریخ انتشار: 1397/02/06 15:10
کد خبر: 150411

حضور پرسپولیس در برزیل برای شرکت در تورنمنت نیمار!

حامد حاج مهدی یکی از لژیونر های ایرانی است که در دو رشته فوتبال و فوتسال تسلط کامل دارد. او کاپیتان تیم ملی فوتبال ۵ نفره فیلیپین در چمن مصنوعی است که حالا با نام پرسپولیس می خواهند در تورنمنت نیمار که در برزیل برگزار می شود شرکت کند.
حضور پرسپولیس در برزیل برای شرکت در تورنمنت نیمار!

حامد حاج مهدی لژیونر ایرانی لیگ فیلیپین به همراه تیم پرسپولیس در جام جهانی فوتبال ۵ نفره در برزیل شرکت خواهد کرد.

حامد حاج مهدی که مدتهاست در خارج از ایران فوتبال خود را دنبال می کند و در هر دو رشته فوتبال و فوتسال مهارت خاصی دارد سالها قبل در تیم فوتسال پرسپولیس و چند تیم دیگر لیگ فوتسال بازی کرده است .

 در برهه ای که بسیاری از بازیکنان فوتسال به فوتسال کشورهای حاشیه خلیج فارس نقل مکان می کردند او نیز در جامهای مختلفی در کشورهای کویت و امارات فوتسال بازی کرده است.

 او حتی در لیگ آمریکا نیز برای مدتی حضور داشته و بازی کرده است.

حاج مهدی اما این سالها از سوی یک ایجنت ایرانی ساکن در فیلیپین به لیگ فیلیپین رفت و سالهاست در تیمهای برتر فیلپین حضور دارد .

حاج‌مهدی به همراه پرسپولیس نماینده ایران در جام جهانی فوتبال ۵ نفره!

از مدتها پیش برزیلی ها با حمایت شرکت ردبول  مسابقات فوتبال ۵ نفره در چمن مصنوعی را برگزار می کنند که حتی برای تبلیغات بیشتر و معرفی بهتر آن از اسامی بازیکنان مشهور جهان و مخصوصا برزیلیها مانند نیمار استفاده می شود.

هرچند این مسابقات در ایران چندان شناخته شده نیست و متاسفانه از ایران  در این بازیها نماینده ای اعزام نمی شود  اما حامد حاج مهدی بهمراه مهدی سلطانی دیگر بازیکن ایرانی حاضر در لیگ فوتبال فیلیپین و به همراهی دو بازیکن از کامرون ، دو بازیکن از فیلیپین و یک بازیکن نیجریه  ای و یک مربی اسپانیایی و یک اسپانسر فیلیپینی -نیجریه ای به نوعی تیم ملی فوتبال ۵ نفره فیلیپین را تشکیل داده اند.

حاج مهدی و یارانش در مسابقات انتخابی مقدماتی این رقابت ها  در فیلیپین به عنوان تیم اول به این جام جهانی که در آگوست در برزیل برگزار خواهد شد رسیده اند و هیجان انگیزتر اینکه حامد حاج مهدی بعنوان بهترین بازیکن این تورنمنت نیز انتخاب شده است.

اما جالبتر از همه این است که  نام تیم اعزامی به مسابقات جهانی “پرسپولیس ” است. نامی که به دلیل حضور دو ایرانی و علاقه این دو به تیم پرسپولیس ایران انتخاب شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال فیلیپین نیز حمایت کافی را از این تیم  انجام می دهد که باعث افزایش انگیزه و قدرت تیمی بازیکنان خواهد بود.

355


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkrqq

آخرین اخبار