تاریخ انتشار: 1397/02/06 14:36
کد خبر: 150417

کاپیتانی که جای خالی اش اصلا پر نشد

با نگاهی به عملکرد سپاهان در سال های بعد از کنار رفتن کاپیتان اسطوره ای کاملا می توان جای خالی چنین بازیکنی در اردوی پرافتخارترین باشگاه لیگ را دید.
 کاپیتانی که جای خالی اش اصلا پر نشد

 محرم نویدکیا در حضور نزدیک به دو دهه ای خود در باشگاه سپاهان به یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد تا با بستن بازوبند کاپیتانی به افتخارات پرشماری دست یابد. به نوعی می توان گفت سپاهان در تمام این سال ها که بر فراز فوتبال باشگاهی ایران قرار داشت قهرمانی هایش را با رهبری این بازیکن به دست آورد.

 

حضور محرم نه تنها از نظر فنی بلکه از جوانب بسیار زیاد برای سپاهان و طرفدارانش اهمیت داشت چون قدرت رهبری و تاثیرگذاری این بازیکن در جمع و جور شدن حواشی تیمی پرطرفدار مثل سپاهان کاملا مشهود بود. نویدکیا از تیم های پایه سپاهان رشد کرد و پله به پله مدارج ترقی را سپری و تبدیل به اسطوره این تیم شد، بازیکنی که همواره در بازی های بزرگ حضورش پررنگ تر دیده می شد از جمله بازی با سرخابی های پایتخت.

 

در فاصله یک روز تا بازی با استقلال در هفته پایانی لیگ حالا طرفداران سپاهان به غیبت چنین کاپیتانی در تیم خود بیشتر پی برده اند، رهبری که هم از نظر فنی هم از در مباحث حاشیه ای کاملا تیم را در دست داشت و به عنوان عصای دست مربیان وقت نیمی از مشکلات را به دوش می کشید تا سپاهان در کمال آرامش روی رسیدن به عناوین و افتخارات تمرکز و طرفدارانش را شادمان کند.

 

مسلما اگر سپاهان چنین بازیکنی در اختیار داشت نه تنها الان در بدترین جایگاه ممکن یعنی چهاردهم جدول نمی ایستاد بلکه در تمام این سال هایی که تنها برای طرفدارانش کابوس به ارمغان آورد می توانست دوباره زمینه ماندن در کورس مدعیان را برای توفان زرد فراهم کند. کاپیتانی که در این مدت جای خالی اش اصلا پر نشد و همواره سایه اش روی سر سپاهان نیز سنگینی کرد.

 

سپاهان بدون محرم نویدکیا مثل پازلی نشان داد که قطعات مهم و کلیدی اش هنوز سر جای خود قرار نگرفته اند تا کامل شود. واقعیتی تلخ که در این سال ها کاملا به چشم آمد اما کسی نبود تا راهکاری برای این دوری پیدا کند و زمینه پر شدن این فاصله ها را فراهم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo8ep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاه ویژه ژنرال و دایی به دیدار سپاهان و استقلال