تاریخ انتشار: 1397/02/04 10:22
کد خبر: 150703

آقای سر به زیر تیم برانکو نمره قبولی گرفت

مهاجم شمالی پرسپولیس که اکنون با 19 گل زده، آقای گلی خود در فصل هفدهم را قطعی کرده در جدال مقابل ذوب آهن مصدوم شد و بازی پایانی فصل را از دست داد.
 آقای سر به زیر تیم برانکو نمره قبولی گرفت

علی علیپور ستاره این فصل سرخپوشان بود؛ مهاجمی که بعد از جدایی مهدی طارمی به خوبی توانست از فرصت به وجود آمده سود ببرد و با 19 گل زده در فصل هفدهم سهم عمده‌ای در قهرمانی این تیم به خود اختصاص داد و برای سومین فصل پیاپی آقای گلی را به اردوگاه تیم برانکو اختصاص داد.

 

با توجه به فاصله 6 گله به وجود آمده بین علیپور و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی مرتضی تبریزی، باید مهاجم 22 ساله سرخپوشان تهرانی را آقای گل هفدهمین دوره بدانیم. این مهاجم قائمشهری موفق شد به بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل شود و از مهدی طارمی و محسن خلیلی که 18 گل در یک فصل زده بودند پیشی بگیرد؛ گرچه این بازیکن موفق نشد به رکورد 24 گل رضا نوروزی برسد.

 

علیپور در نیم فصل اول 10 گل زد و در نیمه دوم لیگ موفق به زدن 9 گل شد. این بازیکن 12 گل خود را خارج از ورزشگاه آزادی و تنها 7 گل در ورزشگاه‌ آزادی به ثمر رساند. آقای سر به زیر تیم برانکو، به 11 تیم در این فصل گل زد و تنها تیم‌های پدیده مشهد، نفت تهران، پارس جنوبی جم، فولادخوزستان از گزند گلزنی او در امان ماندند.

 

علیپور در این فصل مقابل سپاهان، صنعت نفت، سایپا و ذوب آهن دبل کرد و با زدن 4 گل به صنعت نفت، بیشترین زهر خود را به این تیم زردپوش وارد کرد. مهاجم پرسپولیس 6 گل به تیمهای خوزستانی زد؛ 5 بار دروازه تیمهای تهرانی را باز کرد؛ اصفهانی‌ها 4 بار از او گل دریافت کردند؛ سهم تبریزی ها دو گل بود و در نهایت تیم‌های مشهدی و گیلانی هم یک بار از شماره 70 تیم برانکو گل خوردند.

 

او در دقایق 22 و 70، زهردارتر از همیشه بود و توانست دو گل در هر یک از این دقایق وارد دروازه حریفان کند. علیپور 9 گل در نیمه اول زد و 10 گل در 45 دقیقه دوم به تیم‌های رقیب زد.

 

مهاجم سرخپوشان در 15 دقیقه دوم بیشترین گل خود را به حریفان زد؛ به ثمر رساندن 6 گل حدفاصل دقایق 16 تا 30. او همچنین در 15 دقیقه پنجم و ششم، موفق به زدن 4 گل شد. در 15 دقیقه اول و چهارم دو گل به ثمر رساند و در 15 دقیقه سوم موفق به زدن تنها یک گل شد.

 

حالا کار مهاجم جوان و‌ آینده دار پرسپولیس در این فصل به اتمام رسید. او در فصلی که به یک باره از انتخاب سوم به نفر اول نوک پیکان تبدیل شد، نمره قبولی را گرفت و امیدوار است فصل آینده نیز موفقیت‌های بزرگتری را پیش روی خود ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487yna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها نگران آقای گل نباشند