تاریخ انتشار: 1397/02/02 23:29
کد خبر: 150872

واکنش توفیقی به تهدید مجتبی جباری؛ استقلال احترامش بزرگ‌تر است!

معاون باشگاه استقلال گفت: مطمئناً دنبال این هستیم با شفر صحبت‌هایی را مطرح کنیم و قرارداد او را تمدید کنیم.
واکنش توفیقی به تهدید مجتبی جباری؛  استقلال احترامش بزرگ‌تر است!

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و پیکان از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

پندار توفیقی در پایان این دیدار در پاسخ به این سؤال که بازی امروز چطور بود، گفت: بازی خوبی بود به هواداران تیم تبریک می‌گویم ان‌شاءالله هفته آخر بازی را ببریم و شرایط طوری شود تا نایب قهرمان شویم. بچه‌ها عزم‌شان را جزم کردند و همه آنها در تلاش هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که جباری اعلام کرده به باشگاه استقلال یک ماه فرصت می‌دهد تا طلب او را بدهند، گفت: من رأی را ندیدم، رأی را ببینم و بعد در مورد آن صحبت می‌کنم. مطمئناً مبالغی که گفته شده است بخش عمده آن طلب سال‌های گذشته بوده است.

معاون باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که جباری گفته هیچ کس احترام من را نگه نداشته است، گفت: استقلال احترامش بزرگ‌تر است ما اندازه چهار بازی به او پول داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه برای فصل آینده به دنبال مذاکره با بازیکنان بوده است یا خیر، گفت: بله، بیکار ننشسته‌ایم مذاکراتی را داشته‌ایم بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و دو بازی رفت و برگشت این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

توفیقی در پاسخ به این سؤال که آیا با جباروف تمدید می‌کنید یا خیر، گفت: چه کسی استقلال را رها می‌کند برای جباروف استقلال از لحاظ مالی و شرایط خوب است.

وی در واکنش به این سؤال آیا با شفر تمدید قرارداد خواهید کرد یا خیر، گفت: مطمئناً به دنبال این هستیم که صحبت‌هایی را مطرح کنیم و قرارداد او را تمدید کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gybo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 بازیکن از استقلال و پیکان تست دوپینگ دادند