تاریخ انتشار: 1397/02/02 11:07
کد خبر: 150986

شرط ماندن شفر، ابراهیمی و غفوری است

شفر روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود برای دو بازیکن سنگ تمام گذاشت که یکی از آنها امید ابراهیمی بود.
شرط ماندن شفر، ابراهیمی و غفوری است

 شفر روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود برای دو بازیکن سنگ تمام گذاشت که یکی از آنها امید ابراهیمی بود.

 

سرمربی آلمانی استقلال تا می‌توانست از هافبک دفاعی تیمش تعریف کرد و شرط خود برای ماندن در استقلال را ماندن این بازیکن دانست. البته در کنار ابراهیمی از وریا هم تعریف کرد اما آنچه از امید ابراهیمی گفت خیلی فراتر از یک تعریف معمولی بود.

 

حالا شرط ماندن شفر، ابراهیمی و غفوری است و این مساله می‌تواند وظیفه این دو بازیکن را سنگین‌ترکند. ابراهیمی دو سال پی در پی به‌عنوان بهترین هافبک لیگ انتخاب شد.

 

فصل پیش ابراهیمی تنها نماینده استقلال بود که در جشن بهترین‌ها شرکت کرد و جایزه گرفت. حالا وظیفه این هافبک 31 ساله نسبت به گذشته سنگین‌تر هم می‌شود. با توجه به اینکه طی چند وقت اخیر هافبک‌های دفاعی‌ استقلال مصدوم بودند و نتوانستند بازی کنند نقش امید نسبت به گذشته بیشتر شده و می‌تواند به نوعی قوت قلب برای هم‌تیمی‌هایش باشد.

 

البته در بازی امروز معلوم نیست زوج این بازیکن در زمین کیست اما ابراهیمی نشان داده که می‌تواند خیلی خوب هم‌تیمی‌هایش را پوشش دهد و از قدرت تجربه خود استفاده کند. با توجه به غیبت روزبه چشمی و فرشید باقری در بازی با پیکان شاید امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان در پست هافبک دفاعی بازی کنند که باید دید آیا زوج آنها در بازی امروز جواب می‌دهد یا نه.

 

امکان دیگری هم وجود دارد که امید نورافکن در کنار او بازی کند. خصوصیت دیگری که از ابراهیمی یک هافبک خوب و توانا ساخته میل تهاجمی این بازیکن است و کمک به مهاجمان استقلال.

 

نکته کلیدی که در بازی امروز استقلال و پیکان وجود دارد این است که شفر از بازیکنانش در تمرینات خواسته که روی ضربات ایستگاهی کار کنند که اکثر این ضربات را ابراهیمی و جباروف می‌زنند و می‌توانند در پیروزی استقلال نقش بسزایی داشته باشند. به نوشته آخرین خبر، با توجه به اینکه شفر نام ابراهیمی و غفوری را در کنفرانس مطبوعاتی خود آورده، معلوم است که روی این بازیکنان حساسیت زیادی دارد و به طور حتم باشگاه زودتر از سایر بازیکنان با ابراهیمی و غفوری وارد مذاکره می‌شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkvpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن مد نظر شفر برای زوج ابراهیمی در بازی مقابل پیکان