تاریخ انتشار: 1397/02/02 10:30
کد خبر: 150992

ترفند جالب ذوب آهن برای بکارگیری 90 درصد ظرفیت ورزشگاه/ذوبی ها برای تماشاگران سنگ تمام گذاشتند!

باشگاه ذوب‌آهن از هوادارانش خواسته حضور حداکثری در بازی امروز داشته باشند.
ترفند جالب ذوب آهن برای بکارگیری 90 درصد ظرفیت ورزشگاه/ذوبی ها برای تماشاگران سنگ تمام گذاشتند!

 ذوب آهن عصر امروز و از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر در حالی میزبان پرسپولیس است که با توجه به شرایطش در جدول حضور در بالای جدول نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز بازی دارد و برای رسیدن به این مهم، حساب زیادی روی حمایت هواداران خود و استفاده حداکثری از امتیاز میزبانی بازی باز کرده است.

ذوبی‌ها در حالی اعلام کرده‌اند حاضر نیستند بیش از 10 درصد ظرفیت قانونی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دهند که طبق قانون این اتفاق در حالی صورت خواهد گرفت که میزبان از 90 درصد ظرفیت خودش به طور کامل استفاده کند و در صورتی که ورزشگاه جای خالی داشته باشد و هواداران میهمان بیش از ظرفیت 10 درصدی پشت درب بمانند نمی‌توان مانع ورود آنها شد.

به همین دلیل باشگاه ذوب‌آهن تدارک وسیعی برای استقبال حداکثری هوادارانش از این بازی دیده است و علاوه بر دعوت از هواداران در مصاحبه‌‌های مختلف عوامل باشگاه و تبلیغات گسترده در رسانه‌های داخلی اصفهان، تدارک وسیعی برای حمل و نقل هواداران در نظر گرفته‌اند.

ورزشگاه فولادشهر برخلاف نقش جهان که در وسط شهر و منطقه‌ای خوش درسترس قرار گرفته است، خارج از شهر احداث شده و دسترسی به آن برای هواداران دشوار است و به همین منظور باشگاه از 19 نقطه شهر سرویس ایاب و ذهاب برای بازی در نظر گرفته است:

004

باید دید تدارک وسیع ذوبی‌ها با افزایش چشمگیر استقبال تماشاگران روبرو خواهد شد یا نه. ذوب‌آهن در فصل جاری معمولا با خالی بودن اکثریت سکوهای ورزشگاه فولادشهر مواجه بوده است ولی شاید حساسیت بازی باعث شود تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

از طرفی با توجه به مسجل شدن قهرمانی سرخپوشان و بی‌اهمیت بودن بازی بعید است هوادار زیادی از پرسپولیس به ورزشگاه بیاید.

طبق اعلام باشگاه، بلیت فروشی بازی امروز از ساعت 14 در ورزشگاه انجام خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmbkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیل زاده به اصفهان بازگشت؛این بار نه بخاطردربی!