تاریخ انتشار: 1397/02/02 10:17
کد خبر: 150995

صحبت های نکونام در خصوص بازی با فجرسپاسی/ همه آماده‌ایم برای بازی روز دوشنبه؛ ان‌شاءالله بازی را ببریم

سرمربی موفق نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد در صورت صعود به لیگ برتر به همکاری با نساجی ادامه بدهد.
صحبت های نکونام در خصوص بازی با فجرسپاسی/ همه آماده‌ایم برای بازی روز دوشنبه؛ ان‌شاءالله بازی را ببریم

دیدار فردا بین تیم‌های نساجی مازندران و فجرسپاسی شیراز آینده یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را مشخص می‌کند و جواد نکونام، سرمربی موفق نساجی ابراز امیدواری کرد در این بازی هواداران مازندرانی حمایت ویژه‌ای از شاگردانش داشته باشند. گفت و گوی نکونام پیش از این بازی را در ادامه می‌خوانید:

لطفاً از وضعیت تیم قبل از بازی با فجرسپاسی بفرمایید.

با سلام خدمت شما و همه هواداران نساجی مازندران. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است، فقط محمدرضا خرسندنیا را به علّت مصدومیت در اختیار نداریم. شرایط تیم برای این بازی خیلی خوب است و همه آماده‌ایم برای بازی روز دوشنبه؛ ان‌شاءالله بازی را ببریم.

چقدر امیدوار هستید که نتایج طوری رقم بخورد که نساجی مازندران یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد؟

من از روز اولی که آمدم با توجه به امتیازگیری، شرایط تیم از مرحله‌ی صعود دور بود. برایم مشخص بود باید تلاش کنم تا تیمم برنده شود و بقیه‌اش هر چه شد بگذاریم پای اتفاقی که رخ داده است. الآن هم همینطور است، برای ما فرق ندارد که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، ما فقط باید ببریم و تمامی بازیکنان و هواداران می‌دانند که باید ببریم و دوست دارم به یک چیز فکر کنند و اینکه ما باید ببریم، فقط همین. اگر ببریم کارمان را انجام دادیم و بقیه‌اش هرچه که خدا قسمت کند و صلاح باشد همان اتفاق می‌افتد. ما فقط وظیفه داریم که خوب بازی کنیم و ببریم.

پیام شما برای هواداران چیست؟

خب، واقعاً خوشحالم که در تیم نساجی مازندران هستم. با توجه به هوادارانی که دارد و همیشه از ما حمایت کردند. تعداد تماشاگرانی که در تمرین ما حضور دارند از تماشاگران خیلی از بازی‌های دیگر تیم‌ها بیشتر است و این خیلی باعث امیدواری است و حس خاصی نسبت به این تیم و شهر دارم و دوست دارم از  صمیم قلب بگویم که واقعا یک شور و حس خوبی در من است برای این تیم و این تماشاگر با توجه به بازی های که اینجا انجام دادیم. شاید مدت زمان کمی است که اینجا هستم ولی واقعاً این تماشاگران و مردم کاری کردند که احساس کنم چندین سال است در تیم نساجی مازندران حضور دارم، واقعا مردم خیلی به من لطف و محبت دارند و همیشه چه در بازی های خارج خانه چه در بازی های داخل خانه کنار ما بودند. حتی همراه ما تا مسجدسلیمان آمدند و در بازی نفت مسجدسلیمان ما را شرمنده کردند. واقعاً یک حس دیگری نسبت به این تیم دارم. امیدوارم در نهایت بتوانیم با بردن این بازی و ان‌شاءالله با صعود جبران محبت‌های مردم را بکنیم. امیدوارم یک روز خوب برای ما و هواداران رقم بخورد و شرمنده هواداران نشویم. ما منتظریم دوشنبه سکوهای وطنی جای سوزن انداختن نباشد و از هوادارانمان می‌خواهیم نود دقیقه یکصدا نساجی را تشویق کنند.

نظر شما در مورد داوری و همچنین مسائل مختلف موجود در لیگ دسته اول چیست؟

نظارت در چند هفته‌ی اخیر واقعاً خیلی خوب بوده است و به هر حال صحبت است سر اتفاقاتی که رخ می‌دهد. داوران ما که از داورهای خوب هستند. داورهایی که در چند وقت اخیر بودند واقعاً تمام آن ها سعی کردند که بدون اشتباه باشند. و واقعاً کمیته داوران تمام تمرکزش بر این موضوع بود که کار بدون اشتباه انجام شود و بهترین داورها را برای بازی انتخاب کنند و اگر اشتباهی رخ داده قطعاً سهوی بوده است و کما اینکه تیم ما از اشتباهات داوری ضرر کرده است و در یک سری بازی‌ها به تیم های رقیب ما لطف شد و امتیاز را از دست دادیم به خاطر همین اشتباهات جایگاه ما پایین‌تر از رقبا است و گرنه در حالت واقعی قطعاً جایگاه ما بالاتر بود. ولی همین که مردم قائمشهر و تیم نساجی باز هم با احترام به این قضیه نگاه می‌کنند یک دید مثبتی است. اینکه اگر اتفاقی رخ دهد آیا برخورد می‌کنند، قطعا همینطور است. من خودم می دانم که فدراسیون خودش مصرانه این موضوع را پیگیری می‌کند که اگر اتفاقی رخ بدهد و بخواهد به فوتبال پاک ضربه بزند از مربی گرفته تا بازیکن و داور قطعاً برخورد خواهد کرد. قطعاً در این دو هفته فوتبال پاک را از همه‌ی تیم‌ها شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله هر تیمی که لیاقت دارد به لیگ برتر صعود کند. اگر چه بازی‌ها سخت و سنگین است و این کمی شرایط را برای بازیکنان و داورها سخت می کند. امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقت دارد به لیگ برتر صعود کند.

 آینده‌ی همکاری شما با باشگاه نساجی مازندران در صورت صعود و یا عدم صعود چگونه خواهد بود؟

ان‌شاءاللّه این دو بازی را با خیر و خوشی به اتمام برسانیم. باعث افتخار من است و خیلی خوشحال می‌شوم که این همکاری ادامه پیدا کند. من جایی که خوشحال هستم با جان و دل کار می‌کنم و باعث خوشحالی من است که ادامه بدهم و بقیه اش هم فکر می‌کنم بهتر است بعد از بازی‌ها مردم و شهر و تیم به این نتیجه برسد که نساجی را به جایگاه واقعی اش برسانند. واقعاً تیم نساجی مازندران حیف است و جایگاه آن واقعاً باید بالاتر از این باشد. با توجه به هوادارانی که دارد، با این شرایطی که در شهر است و مدیریتی که خوب برای این تیم هزینه می کند و مثل خیلی از تیم ها نیست که فقط بگویند هزینه می کنند. واقعاً در نساجی مازندران به صورت واقعی دارند هزینه می کنند و پرداختی دارند و به تیم می رسند که این شرایط را خوب می کند و خیلی خوشحالم که این همکاری ادامه پیدا کند.

و صحبت‌های پایانی؟

خیلی ممنون. من از مردم می‌خواهم که ان‌شاءالله روز بازی کل استادیوم فقط تیم را تشویق کنند و تا دقیقه ۹۰ فقط و فقط بازیکنان را مورد حمایت قرار بدهند. من خودم فوتبال بازی کرده‌ام و دیدم که اتفاقات زیادی در فوتبال ممکن است رخ دهد. در این دو بازی آخر تا دقیقه ۹۰ تیم را تشویق کنند. ان‌شاءالله که بتوانیم در نهایت صعود کنیم. مهم برای ما فجر سپاسی است و دوست دارم تمام تمرکز مردم و شهر و بازیکنانم روی بازی با فجرسپاسی باشد که ما بتوانیم این بازی را ببریم و این خواسته‌ای است که از هواداران دارم و ان‌شاءالله ما بتوانیم محبت آن‌ها را جبران کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmgbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز نقاط ضعف و قدرت نساجی و فجر؛ مدافعان کُند و گلرهای آماده!
اختصاصی|