تاریخ انتشار: 1397/01/30 18:23
کد خبر: 151348

فرصت ویژه علیپور برای تاریخ سازی در جمع سرخ پوشان

علیپور با زدن دو گل می‌تواند دو رکورد را بشکند و بعد از روزهای سخت هفته‌های اخیر، پایان خوشی در این فصل داشته باشد.
فرصت ویژه علیپور برای تاریخ سازی در جمع سرخ پوشان

علیپور با زدن دو گل می‌تواند دو رکورد را بشکند و بعد از روزهای سخت هفته‌های اخیر، پایان خوشی در این فصل داشته باشد. 

گل‌نزدن و افت یک مهاجم اتفاق یک روال عادی است اما زمانی غیرعادی می‌شود که تیمی به جز آن مهاجم، گزینه اصلی دیگری برای گلزنی نداشته باشد و این افت فردی به افت تیمی منجر شود. اتفاقی که در پرسپولیس برانکو افتاده و گل‌نزدن علیپور را به یکی از مشکلات این تیم تبدیل کرده است همانطور که چند هفته گل‌نزدن طارمی در این تیم هم می‌توانست به مشکل بزرگ تبدیل شود.

البته برای علیپور که تیمش قهرمانی‌اش را مسجل کرده است این گل‌نزدن شاید بیش از همه به رکوردهای خودش ضربه بزند. مهاجمی که با طوفانی که تا چند هفته گذشته به راه انداخته بود خودش را تا آستانه شکستن رکوردهای زیادی پیش برد اما یک‌باره متوقف شد. البته با وجود این افت او هنوز فرصت دارد تا از رکوردهایی که برای شکستن آنها دورخیز کرده بود دست پیدا کند اما وقتش زیاد نیست.

علیپور با ۸ گل آقای گل نیم‌فصل دوم است اما تبریزی با ۷ گل او را تعقیب می‌کند و مهاجم سرخ‌ها اگر می‌خواهد آقای گل هر دو نیم‌فصل باشدباید فاصله‌اش را با مهاجم آماده ذوب‌آهن بیشتر کند. او دو گل دیگر لازم دارد تا به تعداد گل‌های زده‌اش در نیم‌فصل اول یعنی ۱۰ گل برسد و در هر دو نیم فصل، درخششی مشابه داشته باشد.

البته زدن دو گل یک رکورد دیگر هم برای علیپور به همراه دارد. طارمی فصل گذشته در تمام رقابت‌ها برای پرسپولیس ۲۴ گل زده و تعداد گل‌های علیپور در حال حاضر ۲۲ گل است. علیپور حالا دو گل لازم دارد تا در رکورد طارمی هم شریک شود. رکوردی که بیشترین تعداد گل یک پرسپولیس، در یک فصل است. به نوشته نود، البته او برای زدن این دو گل علاوه بر دو بازی لیگ برتر، دو بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا را هم زمان دارد تا گل‌هایش را به عدد ۲۴ یا بیش از آن برساند و همین موضوع، شانس او را افزایش می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gbld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدای سر همه پرسپولیسی‌ها که طارمی می رود!