تاریخ انتشار: 1397/01/29 08:27
کد خبر: 151593

رحمتی؛ یکی از اصلی ترین عوامل صدرنشینی استقلال در گروه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بضاعت استقلال برای صعود از مرحله مقدماتی کافی بود اما این بضاعت برای موفقیت در مراحل بالاتر اصلا کافی نیست.
 رحمتی؛ یکی از اصلی ترین عوامل صدرنشینی استقلال در گروه

تیم فوتبال استقلال تهران در شبی که برای تثبیت صدرنشینی‌اش در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تنها نیاز به یک مساوی داشت، الهلال را مغلوب کرد تا ضمن دبل کردن این حریف قدرتمند، با شرایطی بهتر و روحیه‌ای بالاتر راهی مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار ، با اشاره به این پیروزی و همچنین پیروزی پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: وقتی استقلال و پرسپولیس بعنوان تیم های اول از گروه‌های خود در آسیا صعود می‌کنند یعنی حال فوتبال ایران خوب است. یعنی یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران افتاده. این که بعد از تیم ملی ما که در آسیا با اختلاف از همه تیم‌های آسیایی پیش افتاده، حالا باشگاه‌های ما هم در آسیا جایگاه خود را بهبود بخشیده‌اند و حرفی برای گفتن دارند. این اتفاق خوبی است که در فوتبال ایران افتاده و باید آن را به فال نیک گرفت.

وی افزد: امیدوارم که حتی المقدور این دو تیم در مراحل بعدی هم با هم برخورد نکنند و تا جایی که جا دارد بالا بروند. افسوس که نمی‌توان انتظار داشت هر دو تیم ایرانی در فینال حضور داشته باشند. اما امیدوارم لااقل تا نیمه نهایی با هم برخورد نکنند.

هافبک سابق آبی پوشان با اشاره به واکنش‌های خوب رحمتی در این بازی اظهار داشت: از نقش رحمتی در این بازی نباید به راحتی گذشت. او بارها دروازه استقلال را نجات داد و به نظر من یکی از اصلی ترین عوامل صدرنشینی استقلال در گروه رحمتی بود. الهلال حتی در یکی دو صحنه شادی بعد از گل هم انجام دادند اما دیدند که رحمتی توپ‌های سخت آنها را مهار کرد.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال در ادامه بیان داشت: نفراتی که استقلال دارد برای حضور قدرتمند در این گروه و صعود از این گروه کافی بود. اما شک نکنید که در مراحل بالاتر تیم‌هایی که صعود کرده‌اند تقویت می‌شوند و سطح توانمندی آنها ارتقا پیدا می‌کند. مثلا اگر ما در مراحل بالاتر به العین بخوریم دیگر این العینی نیست که دو بار با آن بازی کردیم. یا اگر به السد برخرد کنیم همان السدی نیست که در هفته آخر به پرسپولیس باخت. لذا مدیران استقلال باید به فکر تقویت استقلال برای حضور در مراحل بالاتر باشند.

اصغرخانی بیان داشت: هنوز ما در بعضی از پست‌ها بازیکنانی نداریم که در دیدارهای سخت تر مراحل بعدی دارای استانداردهای تعریف شده در سطح اول آسیا باشند. من نمی‌خواهم از پست خاص یا بازیکن خاصی نام بیاورم چون مسئولیتی در این تیم ندارم و ممکن است صحبت من ایجاد حاشیه نماید. قطعا خود شفر و دستیارانش به این موضوع قبل از من و بهتر از من پی برده‌اند. امیدوارم باشگاه همانطور که در نیم فصل و در جذب بازیکن بزرگی مثل تیام موفق عمل کرد، بتواند نیازهای این تیم را به منظور ارتقای سطح کیفی آن بالا ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmjkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهلال، بدترین حضور خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد!